Η κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα που «μοιάζει» με ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας, φιλοξενεί τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου.
Κινητήρας: Πιο αποδοτικός & πιο ήσυχος
79.371 Επισκέψεις στο άρθρο (28/12/2020)
Το νέο Nissan Juke εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον τρικύλινδρο DIG-T κινητήρα του 1,0 λίτρου ο οποίος αποδίδει 117 ίππους και 180 Nm ροπής, τα οποία με overboost φτάνουν τα 200 Nm -για έως και 25 δλ.- διαθέσιμα από τις 1.750 έως τις 4.000 σ.α.λ.. Ωστόσο αυτό που έχει σημασία εδώ είναι το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο συνδυασμός τους συγκριτικά με τη χειροκίνητη έκδοση, δίνει καλύτερα νούμερα σε επιδόσεις (-0,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα), παρά το αυξημένο βάρος κατά 15 κιλά, όπως και σε ρεπρίζ φυσικά, λόγω kickdown. Από την άλλη η κατανάλωση είναι ελάχιστα αυξημένη με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 7,4 λτ./100 χλμ. (7,1 η χειροκίνητη), νούμερο πάντως αρκετά καλό.
Το σύνολο διαθέτει ιδιαίτερα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, όντας αρκετά ήσυχο και παρουσιάζεται γεμάτο σε όλο το εύρος του. Το κιβώτιο ανταποκρίνεται γρήγορα στις αλλαγές ή οποίες μπορούν να γίνουν και χειροκίνητα και αντιδράει ομαλά κατά το kickdown. Τέλος υπάρχει και το «D-Mode» (από το επίπεδο εξοπλισμού N-Connecta και πάνω) σύστημα παραμετροποίησης, επιτρέποντας να επιλεχθεί το κατάλληλο στυλ οδήγησης ανάμεσα σε Standard, Eco και Sport, επηρεάζοντας φυσικά τον τρόπο λειτουργίας του συνόλου.