Το Nissan LEAF e+ είναι αισθητά πιο ισχυρό, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 217 άλογα (+64 από τη βασική) με 340 Nm ροπής (+20). Όπως γνωρίζουμε βέβαια σε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα η ροπή έρχεται από σχεδόν μηδενικές στροφές (500 στην περίπτωση του LEAF e+), το οποίο σημαίνει άμεση επιτάχυνση και εξαιρετικές ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Έτσι το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,5 δλ. έναντι 8,3 της βασικής, ενώ ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η μείωση στις ρεπρίζ , με 3,5 δλ. για το 60-100 και 4,9 για το 80-120 χλμ./ώρα (4,6 και 6,0 δλ. τα νούμερα της «μικρής» έκδοσης).
Αντίστοιχα και η μεγαλύτερη μπαταρία των 62 kWh έχει συμβάλει στην κατά 50% αύξηση της θεωρητικής αυτονομίας, η οποία από τα 270 χλμ. έφτασε στα 385 (528 με αποκλειστική χρήση εντός πόλης). Το ευχάριστο είναι πως το νούμερο δεν απέχει πολύ από τις δικές μας μετρήσεις, οι οποίες μας έδωσαν πραγματική αυτονομία 355 χλμ.. Σίγουρα απέχει ακόμα από το να χαρακτηριστεί ταξιδιάρικο, ωστόσο από Αθήνα θα πας Χαλκίδα και από Θεσσαλονίκη Χαλκιδική χωρίς άγχος και φυσικά με κόστος λίγο παραπάνω από 1,5 ευρώ (ανάλογα τον πάροχο) για 100 χλμ..
Πάντως σε πιο ρεαλιστικές συνθήκες, δηλαδή καθημερινή χρήση για δουλειά, ψώνια, σχολείο και υποχρεώσεις με την λειτουργία ECO και τη συνεχή ανάκτηση ενέργειας, η κατανάλωση ενέργειας και το κόστος μειώνονται κατά 20-25%.