Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4WD με 158 άλογα & αυτόματο κιβώτιο

1.055 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2024)
Δοκιμή: Nissan Qashqai 4WD με 158 άλογα & αυτόματο κιβώτιο
2 Φωτογραφίες »

- Έχει δύο extra λειτουργίες για οδήγηση στο χιόνι & off-road
- Βγάζει ίδιες επιδόσεις με το 2κίνητο αυτόματο Qashqai, αλλά «καίει» 1 λίτρο παραπάνω (9 λίτρα) λόγω 4κίνησης
- Ακόμη πιο premium κύλιση στο ταξίδι, νομίζεις ότι οδηγείς ηλεκτρικό, τόσο αθόρυβο που είναι (69 dB στα 140 χλμ./ώρα)
- Δεν του λείπει τίποτα σε εξοπλισμό, έχει μέχρι και πανοραμική 3D κάμερα 360 μοιρών, για να βλέπεις... μέσα από το καπό και κάτω από το αυτοκίνητο

Έχει δύο extra λειτουργίες για οδήγηση στο χιόνι & off-road

Είναι η έκδοση που έλειπε από το αρχείο των μετρήσεων του AutoΤρίτη Test Center. Το 4κίνητο και αυτόματο Nissan Qashqai των 158 ίππων πέρασε στο πεδίο των δοκιμών μας, ολοκληρώνοντας την γκάμα του ιδρυτή των οικογενειακών SUV. Μία έκδοση που φέρνει κάτι από... παρελθόν, μιας και το Qashqai έχει σημαντική κληρονομιά 4κίνητων μοντέλων.

Βέβαια, εδώ μιλάμε για κάτι το διαφορετικό σε σχέση με το παρελθόν. Το αυτοκίνητο δηλαδή είναι ως επί το πλείστον προσθιοκίνητο και σε περιπτώσεις μειωμένης πρόσφυσης κινούνται και οι πίσω τροχοί. Υπάρχουν, πάντως, κι extra λειτουργίες οδήγησης (5 συνολικά), με τα modes για χιόνι και καθαρά off-road οδήγηση να προσφέρονται αποκλειστικά στο 4κίνητο μικρομεσαίο SUV της Nissan.

Έχει ίδιες επιδόσεις με το 2κίνητο αυτόματο Qashqai, αλλά «καίει» 1 λίτρο παραπάνω (9 λίτρα)

Σχεδιαστικά και σε επίπεδο κινητήρα, το 4κίνητο Nissan Qashqai δεν διαφέρει σε σχέση με τις προσθιοκίνητες επιλογές. Η νέα μάσκα που είδαμε στο προ-ανανέωσης μοντέλο υπάρχει κι εδώ, ενώ κάτω από το καπό βρίσκουμε τον 1,3 turbo βενζινοκινητήρα, που στις χαμηλές στροφές έχει συνδρομή από ένα ήπια υβριδικό σύστημα 12V.
 
Το σύνολο αποδίδει 158 ίππους (140 PS στη «βασική») και συνδυάζεται με το (καλό) αυτόματο κιβώτιο, X-Tronic. Συγκριτικά με την προσθιοκίνητη έκδοση των 158 ίππων το ελαφρώς βαρύτερο 4κίνητο Qashqai έχει ίδιες (πάνω-κάτω) επιδόσεις αλλά περίπου 1 λίτρο μεγαλύτερη κατανάλωση.

Ακόμη πιο premium κύλιση στο ταξίδι, νομίζεις ότι οδηγείς ηλεκτρικό, τόσο αθόρυβο που είναι (69 dB στα 140 χλμ./ώρα)

Νωρίτερα χαρακτηρίσαμε το X-Tronic ως «καλό». Οι μετρήσεις μας «φταίνε», μιας και η καλή λειτουργία του μηχανικού συνόλου, η βελτιωμένη ηχομόνωση (π.χ. παχύτερα εμπρός τζάμια) και η εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης συνθέτουν ένα πολύ υψηλού επιπέδου οδηγικό προφίλ, που μεταφράζεται σε κορυφαία ποιότητα κύλισης, ακόμη και στις πιο υψηλές ταχύτητες. Ακόμη και στα 140 χλμ./ώρα το 4κίνητο Qashqai δεν ξεπερνά το φράγμα των 70 dB, θυμίζοντας εν πολλοίς την ηλεκτρική και αθόρυβη λειτουργία του full υβριδικού e-POWER.

Δεν του λείπει τίποτα σε εξοπλισμό, έχει μέχρι και πανοραμική 3D κάμερα 360 μοιρών, για να βλέπεις... μέσα από το καπό και κάτω από το αυτοκίνητο

Το 4κίνητο Nissan Qashqai ξεκινά από τα 36.990 ευρώ στην 2ου επιπέδου εξοπλιστική έκδοση N-Connecta. Θυμίζουμε ότι η Nissan «τρέχει» νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα με σταθερό επιτόκιο 2,9% (πλέον 0.6% εισφ. Ν.128),ελάχιστη προκαταβολή 40% και διάρκεια χρηματοδότησης στους 48 μήνες.
 
Σε επίπεδο παροχών, ήδη από την εισαγωγική Unique το Qashqai «έσβησε» παραλείψεις του παρελθόντος, οπότε λογικό είναι να έχουμε περισσότερα εξτραδάκια στο 2ο level, όπως ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας των 12,3 ιντσών αλλά και η πανοραμική κάμερα 360 μοιρών, που η Nissan ονομάζει «3D Around View Monitor». Η συγκεκριμένη τεχνολογία υπάρχει από το 2007 στο portfolio της Nissan, πλέον όμως έχει ορισμένες έξτρα υπηρεσίες. Για παράδειγμα, υπάρχει η 3D απεικόνιση, με τον οδηγό να έχει πρόσβαση σε 8 διαφορετικά σημεία προβολής (4 κάμερες) για να βλέπει το αυτοκίνητο από μπροστά, πίσω, από το πλάι και στις γωνίες. Επίσης, έχει τη δυνατότητα να βλέπει πού κινούνται οι εμπρός τροχοί, αποφεύγοντας έτσι μία πέτρα και ή μια μεγάλη λακκούβα, σε μία εκτός δρόμου διαδρομή.
 
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική δοκιμή, με μετρήσεις, για το Nissan Qashqai 1,3T Hybrid 158 PS X-Tronic 4WD.

Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι: Με επιλογέα για τις 5 διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης & πορτ-μπαγκάζ στα 479 λτ.
Σελίδα 3Κινητήρας: Καλές επιδόσεις, κιβώτιο που δεν ακούγεται & κατανάλωση στα 9 λίτρα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ακόμη πιο άνετο & premium, με πιο αποδοτικό σύστημα ελέγχου 4WD
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Hyundai
ALL SEASON BRIDGESTONE NEXEN TOYO