
Οι σφιχτούτσικες αναρτήσεις διαχειρίζονται αξιοπρεπώς το σύνολο συγκρατώντας την κλίση και εξασφαλίζοντας επαρκή πρόσφυση.
Το πρώτο θετικό οδηγικό στοιχείο στο Omoda 5 είναι πως είναι πανεύκολο στη χρήση: Κάθεσαι, πατάς το φρένο, επιλέγεις D και ξεκινάς. Το κάθισμα έχει αρκετές ρυθμίσεις και στηρίζει σωστά, ενώ παρότι θα ήθελα περισσότερο εύρος στην απόσταση και στο ύψος του τιμονιού, η θέση οδήγησης δεν με προβλημάτισε.

Το ηλεκτρικό Omoda 5 στοχεύει κυρίως στην ευκολία οδήγησης και στην ισορροπημένη συμπεριφορά παρά στο fun to drive. Στην πράξη πάντως είναι αρκούντως αποτελεσματικό και σταθερό.
Σημειώνω πως, η προς τα πίσω ορατότητα δεν είναι και η ιδανική, λόγω των φαρδιών κολώνων και του μικρού παραθύρου, ωστόσο υπάρχει κάμερα όπισθεν και σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου, οπότε όλα καλά.
Από εκεί και πέρα, το αυτοκίνητο επιταχύνει ομαλά και γραμμικά, προσφέροντας ήρεμη και σχετικά ήσυχη κύλιση με τις σφιχτούτσικες αναρτήσεις να διαχειρίζονται αξιοπρεπώς το σύνολο συγκρατώντας την κλίση και εξασφαλίζοντας επαρκή πρόσφυση, ώστε η υποστροφική τάση να εμφανίζεται όταν πραγματικά το παρακάνεις. Από την άλλη, η λείανση των κακοτεχνιών δεν είναι ιδεατή, αλλά και πάλι δεν μπορείς να παραπονεθείς πως είναι αναποτελεσματική για τα δεδομένα ενός «ταπεινού» ημιάκαμπτου άξονα, αφήνοντας μόνο τον αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα να μετριάζει την ποιότητα κύλισης.
Σίγουρα, το Omoda 5 στοχεύει κυρίως στην ευκολία οδήγησης και στην ισορροπημένη συμπεριφορά, παρά στο fun to drive και αυτό φαίνεται από την τεχνητή και αρκετά ελαφριά αίσθηση του τιμονιού, που είναι θετικό στοιχείο στις χαμηλές ταχύτητες της αστικής κίνησης. Όσο ανεβαίνει η ταχύτητα όμως δεν πείθει (ακόμα και στη Sport λειτουργία) για να σημαδέψεις με ακρίβεια την πορεία σου. Βέβαια το σύνολο δεν αντιδρά άτσαλα και με σύμμαχο τα δυνατά (100-0 χλμ./ώρα σε 36 μέτρα) και απρόσμενα καλά σε αίσθηση και απόκριση φρένα, μπορείς να διατηρείς με άνεση μια αξιοπρεπή μέση ταχύτητα κίνησης σε έναν επαρχιακό δρόμο.
Σελίδα 1 | Πρώτη δοκιμή: Ηλεκτρικό Omoda 5 | 5άστερο σε ασφάλεια και 500 χλμ. σε αυτονομία |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφινιρισμένο και αρκούντως ευρύχωρο, μικρός ο χώρος αποσκευών |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Αυτονομία: Κινείται σβέλτα και καίει λίγο ρεύμα |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Εύχρηστο και σταθερό |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |