ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφινιρισμένο και αρκούντως ευρύχωρο, μικρός ο χώρος αποσκευών

 Σχολιάστε 
2.056 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2025)
Το ταμπλό είναι σχετικά λιτό σε σχεδίαση, ποιοτικά όμως πείθει με το φινίρισμα και τη συναρμογή του.
6 Φωτογραφίες »

Το ταμπλό είναι σχετικά λιτό σε σχεδίαση, ποιοτικά όμως πείθει με το φινίρισμα και τη συναρμογή του.

Οι θετικές εκπλήξεις έχουν συνέχεια και στο εσωτερικό, το οποίο μπορεί σχεδιαστικά να είναι σχετικά λιτό, ποιοτικά όμως δεν μπορείς να το ψέξεις. Tα πλαστικά έχουν ευχάριστη υφή, κυρίως όμως είναι προσεκτικά φινιρισμένα και γεροδεμένα με το σύνολο να πείθει και τον πλέον προκατειλημμένο για το… made in China.


Σχεδόν τα πάντα ελέγχονται από την οθόνη, ενώ υπάρχουν αρκετές κρυφές και φανερές θέσεις για μικροαντικείμενα. Ο εξοπλισμός έχει τα πάντα.
6 Φωτογραφίες »

Σχεδόν τα πάντα ελέγχονται από την οθόνη, ενώ υπάρχουν αρκετές κρυφές και φανερές θέσεις για μικροαντικείμενα. Ο εξοπλισμός έχει τα πάντα.


Οι φυσικοί διακόπτες είναι ελάχιστοι και φυσικά υπάρχουν 2 ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών. Αυτή πίσω από το τιμόνι λειτουργεί ως πίνακας οργάνων και πληροφορίων (σ.σ. κάποιες πληροφορίες ωστόσο κρύβονται από την στεφάνη του τιμονιού), ενώ η αφής στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει για το χειρισμό του infotainment και τον έλεγχο των περισσοτέρων λειτουργιών. Η ευκρίνεια και η απόκριση της οθόνης είναι αν μη τι άλλο επαρκείς, ωστόσο η περιήγηση στο μενού απαιτεί αρκετή εξοικείωση, ενώ δύσκολος είναι και ο έλεγχος λειτουργίας των συστημάτων υποβοήθησης ADAS. Και πιστέψτε με χρειάζεται αυτός ο έλεγχος γιατί οι ήχοι προειδοποίησης είναι ασταμάτητοι και ενίοτε ενοχλητικοί. Όπως και κάποιες επιλογές για τον ατμοσφαιρικό φωτισμό, που ακολουθεί το ρυθμό της μουσικής κάνοντας την καμπίνα να θυμίζει… ντισκοτέκ.

Στα θετικά, επίσης, ανήκει η τοποθέτηση του λεβιέ επιλογής κίνησης στην κολώνα του τιμονιού με αποτέλεσμα να ελευθερωθεί αρκετός χώρος στην κεντρική κονσόλα που θυμίζει… γέφυρα και διαθέτει χώρους για αντικείμενα και πάνω και κάτω από αυτή.

Χωροταξικά τέλος, το Omoda 5 είναι ικανό να φιλοξενήσει μια μέση οικογένεια με τους πίσω επιβάτες να έχουν μπόλικο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους, το πλάτος όμως είναι οριακά πάνω από αυτό που χρειάζεται για απροβλημάτιστη φιλοξενία και 3 επιβάτη στη μέση. Ωστόσο φαίνεται πως η άπλα για τα γόνατα των πίσω έχει έρθει σε βάρος του χώρου αποσκευών, που με 360 λτ. είναι μικρός ακόμα και για τα δεδομένα μοντέλων της αμέσως πιο κάτω κατηγορίας. Τουλάχιστον έχει διπλό πάτωμα για την αποθήκευση των καλωδίων και στην περίπτωση του μοντέλου δοκιμής, ηλεκτρικό άνοιγμα.

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Ηλεκτρικό Omoda 5 | 5άστερο σε ασφάλεια και 500 χλμ. σε αυτονομία
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφινιρισμένο και αρκούντως ευρύχωρο, μικρός ο χώρος αποσκευών
Σελίδα 4Κινητήρας-Αυτονομία: Κινείται σβέλτα και καίει λίγο ρεύμα
Σελίδα 5Στο δρόμο: Εύχρηστο και σταθερό
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
NISSAN