+ Εμφάνιση, ποιότητα, χώροι επιβατών, οδική συμπεριφορά, λειτουργία κιβωτίου-ευκολία - Απόκλιση από την εργοστασιακή κατανάλωση
Το αυτόματο κιβώτιο είναι εξαιρετικό σε λειτουργία και προσφέρει αναμφισβήτητη ευκολία και άνεση στην καθημερινότητα. Η διαφορά τιμής της βασικής έκδοσης σε σχέση με την αντίστοιχη χειροκίνητη των 105 ίππων είναι ελάχιστη και αξίζει κανείς να επιλέξει το αυτόματο κιβώτιο με τα 122 άλογα.
Οταν ρωτησα πωλητη της BMW/ΜΙΝΙ εάν επισκευαζεται το αυτοματο μου απαντησε οχι, αντικαθισταται και κοστιζει 8000 ευρω. Προσοχη λοιπον στα αυτοματα και στα μπεκ των πετρελαιοκινητων.
Καλά πως σας ήρθε και γράψατε στα αρνητικά ότι έχει διαφορά με την εργοστασιακή κατανάλωση; αυτό ισχύει για το 100 % των οχημάτων που κυκλοφορούν, χαχαχα καλό και αυτό.
Υψηλή τελική ταχύτητα (205) "δείχνει" μακριές τις σχέσεις στο αυτόματο κιβώτιο, πως υπάρχει σχεδόν διπλάσια απόκλιση από την εργοστασιακή κατανάλωση, είναι ένα ερώτημα άξιο απάντησης. Ο χώρος αποσκευών είναι μικρός για την κατηγορία. Καλή η τιμή για diesel. Αν και σε αυτά τα χρήματα, για χώρους κοιτάς και προς octavia μεριά, 2λιτρος μεν + σε όλα δε.
Τρικυλινδρο μοτερ και πετρελαιο οτι χειροτερο μακριαααα
Οταν ρωτησα πωλητη της BMW/ΜΙΝΙ εάν επισκευαζεται το αυτοματο μου απαντησε οχι, αντικαθισταται και κοστιζει 8000 ευρω. Προσοχη λοιπον στα αυτοματα και στα μπεκ των πετρελαιοκινητων.
Καλά πως σας ήρθε και γράψατε στα αρνητικά ότι έχει διαφορά με την εργοστασιακή κατανάλωση; αυτό ισχύει για το 100 % των οχημάτων που κυκλοφορούν, χαχαχα καλό και αυτό.
Υψηλή τελική ταχύτητα (205) "δείχνει" μακριές τις σχέσεις στο αυτόματο κιβώτιο, πως υπάρχει σχεδόν διπλάσια απόκλιση από την εργοστασιακή κατανάλωση, είναι ένα ερώτημα άξιο απάντησης. Ο χώρος αποσκευών είναι μικρός για την κατηγορία. Καλή η τιμή για diesel. Αν και σε αυτά τα χρήματα, για χώρους κοιτάς και προς octavia μεριά, 2λιτρος μεν + σε όλα δε.