Η μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση φαίνεται στην αστική χρήση, όπως είδαμε παραπάνω, λόγω της βοήθειας του ηλεκτροκινητήρα στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης, στο παρκάρισμα, αλλά και στην ικανότητά του να κινείται μόνο με ρεύμα για μικρές αποστάσεις
Το κινητήριο σύνολο του Mokka hybrid είναι γνωστό πλέον, καθώς το έχουμε δοκιμάσει και σε άλλα μοντέλα του ομίλου, όπως το Peugeot 2008 και DS 3. Ο βασικός κινητήρας είναι ο 1.200άρης τούρμπο PureTech, ο οποίος έχει δεχθεί αναβαθμίσεις, όπως η λειτουργία σε κύκλο Miller για βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση, το turbo μεταβλητής γεωμετρίας και η αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού με καδένα. Όλα αυτά για να συνεργαστεί πιο αρμονικά με το νέο ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που ενσωματώνεται στο στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής.
To Mokka ολοκληρώνει το 60-100 σε 4,8 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 6 δλ., επιδόσεις που ανήκουν στις πολύ καλές της κλάσης
Η μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση φαίνεται στην αστική χρήση, όπως είδαμε παραπάνω, λόγω της βοήθειας του ηλεκτροκινητήρα στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης, στο παρκάρισμα, αλλά και στην ικανότητά του να κινείται μόνο με ρεύμα για μικρές αποστάσεις και σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα. Επιπλέον, το σύστημα όπως διαπιστώσαμε στην πράξη, σε κάθε άφημα του γκαζιού σβήνει τον κινητήρα άμεσα για ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Μπορεί η μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων να είναι ο βασικός σκοπός του κινητήρα, ωστόσο το υβριδικό σύστημα έχει φέρει και παράπλευρα οφέλη στις επιδόσεις. To Mokka ολοκληρώνει το 60-100 σε 4,8 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 6 δλ., όταν το μη υβριδικό Mokka των 136 ίππων θέλει 6,5 και 9,4 δλ. αντίστοιχα. Παράλληλα οι συγκεκριμένες επιδόσεις ανήκουν στις πολύ καλές της κλάσης. Γενικότερα η λειτουργία του συνόλου είναι γεμάτη σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και από χαμηλά, με το σύστημα να «κρατάει» διαθέσιμη ισχύ 12 ίππων, όταν χρειαστείς έξτρα επιτάχυνση και αν θέλαμε κάτι ακόμα θα ήταν λιγότερο αισθητή την εμπλοκή του βενζινοκινητήρα στο «παιχνίδι» της κίνησης.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Opel Mokka hybrid με 136 ίππους |
Σελίδα 2 | Κινητήρας: Συνδυάζει επιδόσεις και οικονομία |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Έχει ευχάριστα χαρακτηριστικά συνολικά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |