Το κορυφαίο σε πωλήσεις στην κατηγορία των B-SUV, Peugeot 2008, επιβεβαιώνει την δυναμική του από την βασική έκδοση. Δοκιμάζουμε το γαλλικό best-seller στην έκδοση των 100 ίππων με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο στο εισαγωγικό εξοπλιστικό πακέτο.
Ήταν μία έκδοση του κορυφαίου σε πωλήσεις B-SUV για το 2021 που είχε ξεφύγει από το γκαράζ του AutoΤρίτη Test Center. Μέχρι σήμερα είχαν βρεθεί στα χέρια μας οι περισσότερες εκδόσεις κινητήρων του Peugeot 2008 (βενζίνη 130 άλογα, diesel ίδιας ιπποδύναμης με αυτόματο κιβώτιο EAT8, αμιγώς ηλεκτρικό e-2008), αλλά από το παζλ απουσίαζε το βασικό «κομμάτι». Ο λόγος για την εισαγωγική έκδοση του δημοφιλούς μικρού crossover, απόδοσης 100 ίππων (με 6άρι μηχανικό κιβώτιο), ένα μοντέλο το οποίο δοκιμάσαμε και αξιολογήσαμε στο στάνταρ εξοπλιστικό πακέτο Active. Τελικά, το κομμάτι που έλειπε ήταν το κερασάκι στην τούρτα, καθώς συμπληρώνει την πλούσια γκάμα του γαλλικού μοντέλου.
Εξοπλισμός: Από 21.800 ευρώ και με τα βασικά κομφόρ
Μπορεί να μιλάμε για εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού αλλά σε καμία περίπτωση το 2008 δεν στερείται των βασικών (και όχι μόνο) ανέσεων σε τεχνολογία και ασφάλεια. Με αρχικό κόστος τα 21.800 ευρώ λόγω της προωθητικής ενέργειας που «τρέχει» αυτό το διάστημα η ελληνική αντιπροσωπεία (σ.σ. χωρίς την έκπτωση είχε 22.900 ευρώ) στην έκδοση Active, το γαλλικό SUV πόλης προσφέρεται με 7άρα οθόνη αφής για το infotainment, αυτόματο κλιματισμό, φώτα ημέρας LED, 16άρες ζάντες αλουμινίου και αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης πίσω. Στον τομέα της ασφάλειας εξοπλίζεται με το «Pack Safety» στο οποίο περιλαμβάνεται (μεταξύ άλλων) Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με λειτουργία ημέρας και δυνατότητα αναγνώρισης πεζών.