H κατευθυντικότητα είναι απόλυτα ικανοποιητική, οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται άμεσα και με ακρίβεια, ενώ παρά το αυξημένο κέντρο βάρους η διάθεση του συνόλου είναι μάλλον σπορτίφ.
Ακολουθώντας τις premium περγαμηνές του, το Peugeot 2008 «πατάει» στιβαρά στον δρόμο, έχοντας κορυφαία ποιότητα αίσθησης και στιβαρό μπροστινό σύστημα. Ισορροπημένο και ευχάριστο, αξιοποιεί την σχετικά σφικτή ρύθμιση ανάρτησης και τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης για να παραμείνει εντός ορίων σε δρόμο με κλίσεις (75 χλμ./ώρα στο elk test). Την ίδια στιγμή, χάρη στο ικανό προφίλ των ελαστικών (215/65 R16) και την ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος στα 170 χλστ., είναι άνετο στο πέρασμα πάνω από λακκούβες και κακοτοπιές και επιτρέπει κίνηση σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές. Αποτελεσματικά ακόμη και μετά από εκτεταμένη χρήση τα φρένα του (100-0 χλμ./ώρα σε 36,4μ.), θα θέλαμε λιγότερους αεροδυναμικούς θορύβους που γίνονται αισθητοί πάνω από τα 120 χλμ./ώρα (71db).