ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Ελαστικός από χαμηλά, στους μέσους όρους η κατανάλωση

57.741 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2022)
Ελαστικό το μοτέρ του 2008, παρά τα φαινομενικά λίγα άλογα της έκδοσης (100 PS) τραβάει πολύ ικανοποιητικά από χαμηλά αφήνοντας ευχάριστη οδηγική αίσθηση.

Ελαστικό το μοτέρ του 2008, παρά τα φαινομενικά λίγα άλογα της έκδοσης (100 PS) τραβάει πολύ ικανοποιητικά από χαμηλά αφήνοντας ευχάριστη οδηγική αίσθηση.

Το Peugeot 2008 εξοπλίζεται με τον γνώριμο τρικύλινδρο turbo 1,2 PureTech στην έκδοση των 100 ίππων. Παρών και το 6άρι μηχανικό κιβώτιο με τον θετικότατο επιλογέα. Εκείνο που πρέπει να πούμε για το μοτέρ του γαλλικού B-SUV είναι πως τραβάει ικανοποιητικά ακόμη και από τις χαμηλές στροφές παρά τα φαινομενικά λίγα άλογα. Σίγουρα, σε σχέση με τον κινητήρα των 130 ίππων υπολείπεται σε νούμερα-επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ.) ενώ νιώσαμε και λιγοστούς κραδασμούς στην λειτουργία του, αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δεν επηρεάζει την συνολικά αρκετά ευχάριστη αίσθηση κίνησης. Την ίδια στιγμή, παρότι δεν προσφέρεται κάποια στάνταρ ECO λειτουργία, η κατανάλωση βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα και γυροφέρνει στα 7 λτ./100 χλμ..

Σελίδα 1Δοκιμή: Peugeot 2008 με 100 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό: Εκλεπτυσμένο και premium
Σελίδα 3Κινητήρας: Ελαστικός από χαμηλά, στους μέσους όρους η κατανάλωση
Σελίδα 4Στον δρόμο: Ισορροπία και αυτοπεποίθηση
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
Audi