Η εικόνα της καμπίνας είναι εντυπωσιακή και κυρίως άκρως ποιοτική με φροντισμένο, μαλακό υλικό, τόσο στο μεγάλο πάνω τμήμα του ταμπλό όσο και στο μεσαίο, το οποίο έχει τέτοιο φινίρισμα που δίνει την αίσθηση ανθρακονήματος.
Αν και συζητάμε για ένα δημοφιλέστατο αυτοκίνητο στο οποίο η σχεδιαστική φιλοσοφία είναι λίγο-πολύ γνωστή, πάντοτε πρέπει να αναφέρουμε τις ξεχωριστές πινελιές που κοσμούν το 2008 «εντός και εκτός των τειχών». Στο αμάξωμα, φερειπείν, ξεχωρίζουμε την μοντέρνα μάσκα με τους λαμπερούς «χαυλιόδοντες», τις τρεις «γρατζουνιές» εμπρός και πίσω σε κάθε φανάρι και την σκουρόχρωμη «γέφυρα» ανάμεσα στα πίσω φώτα.
Περνώντας στο εσωτερικό, «νιώθει» κανείς πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με διαφορετικά από την κλάση στάνταρ, λόγω των ποιοτικών, μαλακών και καλοφινιρισμένων υλικών που αποπνέουν μία πιο premium αίσθηση. Η κλασική «αιωρούμενη» 7άρα οθόνη αφής με τους αεροπορικού τύπου διακόπτες είναι αρκετά μοντέρνα για να περάσει απαρατήρητη, όπως συνολικά το i-Cockpit λογικής εσωτερικό του μοντέλου με το χαρακτηριστικό τετραγωνισμένο τιμόνι. Συγκριτικά με τις πιο ακριβές εκδόσεις να πούμε ότι συναντάμε αναλογικό (και όχι 3D) πίνακα οργάνων με διαγώνιο 3,5 ιντσών, στον οποίο και το δεξιά τοποθετημένο στροφόμετρο ανεβάζει τη βελόνα από δεξιά προς τα αριστερά.
Όσον αφορά του χώρους του 2008, θα βολέψουν ακόμα και μία οικογένεια, με τον «αέρα» σε πόδια (15,5 εκ.) και κεφάλι πίσω επιβατών (5,2 εκ.) να συγκαταλέγονται στους κορυφαίους της κλάσης. Στα 434 λίτρα το πορτ-μπαγκάζ με το απόλυτα κανονικό σχήμα, το πρακτικό διπλό πάτωμα και τις έξυπνα διαμορφωμένες θήκες δεξιά και αριστερά.