+ Εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας-ρεπρίζ, οδική συμπεριφορά, άνεση ανάρτησης, τεχνολογία - Τιμή, χώροι πίσω επιβατών
Η GT-Line έκδοση των 130 ίππων καταφέρνει να αναδείξει ακόμα περισσότερο τις αρετές του 208, κάνοντας μια καλή εισαγωγή για πιο σπορ κατασκευές και φλερτάροντας ακόμα περισσότερο με premium μοντέλα ποιοτικά, αλλά και τιμολογιακά.
Μπράβο στην Peugeot,σχεδόν με κανα εξτρά πινακιδες μεταφορα κλπ 28000 χιλιάρικα για έναν 1200cc κινητήρα απο ενα μικρό αυτοκινητάκι δεν είναι καν μικρομεσαίο (308 π.χ)
κι έναν ημιάκαμπτο (Καλά αυτά τα κρύβουμε )που βγάζει μάτι.Αυτη κι άμα δεν είναι ευκαιρία για γάμο
Συμφωνώ απόλυτα με τον VAG.
Μιλάμε για μικρό αυτοκίνητο και φυσικά για 130hp που την σήμερον ημέρα δεν πιστεύω ότι θεωρεί κανένας ότι είναι κατηγορία GT.
Και γιατί να μην πάρω με 18.500€ το ford fiesta st-line 140hp με full εξοπλισμό, για να μην πούμε ότι με αυτά τα λεφτά πας ακόμη και σε Mercedes A160 η' και A180!!!
Παιδιά ας σοβαρευτούμε λιγάκι!!!
Μπράβο στην Peugeot,σχεδόν με κανα εξτρά πινακιδες μεταφορα κλπ 28000 χιλιάρικα για έναν 1200cc κινητήρα απο ενα μικρό αυτοκινητάκι δεν είναι καν μικρομεσαίο (308 π.χ) κι έναν ημιάκαμπτο (Καλά αυτά τα κρύβουμε )που βγάζει μάτι.Αυτη κι άμα δεν είναι ευκαιρία για γάμο
Συμφωνώ απόλυτα με τον VAG. Μιλάμε για μικρό αυτοκίνητο και φυσικά για 130hp που την σήμερον ημέρα δεν πιστεύω ότι θεωρεί κανένας ότι είναι κατηγορία GT. Και γιατί να μην πάρω με 18.500€ το ford fiesta st-line 140hp με full εξοπλισμό, για να μην πούμε ότι με αυτά τα λεφτά πας ακόμη και σε Mercedes A160 η' και A180!!! Παιδιά ας σοβαρευτούμε λιγάκι!!!