Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 με τον πρόσφατα αναβαθμισμένο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,2 λτ. με 130 άλογα και σας αναφέρουμε.
Δοκιμή: Peugeot 5008 με νέο 1.200άρη 130 PS
36.443 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2019)
Πρακτικό, σπορτίφ και για 7! Το Peugeot 5008 «φοράει» τον αναβαθμισμένο και καθαρότερο PureTech κινητήρα του 1,2 λίτρου και συνεχίζει να αποτελεί την πολυχρηστική «προέκταση» του 3008...
Ένας μόλις χρόνος πέρασε από τότε που το νέο Peugeot 5008 μας συστήθηκε ως ο μεγάλος και πιο πρακτικός «αδελφός» του 3008 με αντίστοιχα crossover αισθητική αλλά και πολυχρηστικό χαρακτήρα. Στα πλαίσια της αναπροσαρμογής όλης της γκάμας κινητήρων της Peugeot, ο 3κύλινδρος 1,2 λτ. PureTech κινητήρας που αποτελεί τη βασική επιλογή στην γκάμα του 5008, πληροί πλέον τις νέες προδιαγραφές ρύπων (Euro 6d TEMP) και το δοκιμάζουμε σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Εκτός από τον νέο κινητήρα, το Peugeot 5008 δεν διαφέρει σε κανένα άλλο σημείο, παραμένοντας κομψό παρά τα 4.651 χλστ. μήκους του αμαξώματός του, εκφράζοντας την επιθετικότητα και τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του μικρότερου 3008. Οι τιμές του νέου Peugeot 5008 ξεκινούν από τα 26.800 ευρώ, με την πλούσια έκδοση Active Grip που δοκιμάζουμε να ξεκινά από τα 32.700 ευρώ με αυτό τον κινητήρα.
Ευχάριστο είναι στο δρόμο το Peugeot 5008 επιδεικνύοντας πολύ σταθερό πάτημα, άνεση και ασφάλεια σε κάθε περίπτωση, προσφέροντας παράλληλα και καλή οδηγική αίσθηση.
Το πεζό δεν είναι premium ούτε προκειται να γίνει. Πρεμιουμ είναι η γερμανική τριάδα κ κάποια γιαπωνέζικα που έχουν μοντέλα ακόμη κ στα 100 χιλιάδες ευρώ τιμή κ πουλάνε. Η πεζω προσπαθεί με απόσυρση κλπ να πουλήσει σε ιδιώτες και πουλάει κ σε ευρωπαϊκές εταιρείες με leasing που αγοράζουν ευρωπαϊκα μοντέλα το ξέρω από φίλους που δουλεύουν στις εταιρείες. Κατά τα άλλα κ τα ανταλλακτικά ακριβά η αξιοπιστία προβληματική και οι επιδόσεις το να πει κανείς 0 100 σε 11.4 είναι χάλια μαύρα φαντάσου να είναι φορτωμένο κ 5 άτομα θα κατεβαίνεις να το σπρώχνεις
Το πεζό δεν είναι premium ούτε προκειται να γίνει. Πρεμιουμ είναι η γερμανική τριάδα κ κάποια γιαπωνέζικα που έχουν μοντέλα ακόμη κ στα 100 χιλιάδες ευρώ τιμή κ πουλάνε. Η πεζω προσπαθεί με απόσυρση κλπ να πουλήσει σε ιδιώτες και πουλάει κ σε ευρωπαϊκές εταιρείες με leasing που αγοράζουν ευρωπαϊκα μοντέλα το ξέρω από φίλους που δουλεύουν στις εταιρείες. Κατά τα άλλα κ τα ανταλλακτικά ακριβά η αξιοπιστία προβληματική και οι επιδόσεις το να πει κανείς 0 100 σε 11.4 είναι χάλια μαύρα φαντάσου να είναι φορτωμένο κ 5 άτομα θα κατεβαίνεις να το σπρώχνεις