Το εσωτερικό του Peugeot 5008 δεν διαφοροποιείται σε αυτή την αναπροσαρμοσμένη του έκδοση, διατηρώντας στο έπακρο τον σύγχρονο και ποιοτικό του διάκοσμο όπως ακριβώς το είχαμε γνωρίσει πέρυσι. Αντίστοιχα, το ίδιο συμβαίνει και με την ευρυχωρία του, ικανοποιώντας άνετα τις ανάγκες 5 ή και με μικρές παραχωρήσεις 7 επιβατών του, με το χώρο αποσκευών να έχει όγκο 780 λίτρων στην 5θέσια διάταξη. Ο πολυχρηστικός του χαρακτήρας εντείνεται από τις πολλές και πρακτικές θέσεις για αντικείμενα, τις δυνατότητες διαρρύθμισης των χώρων και των ευκολιών που προσφέρει για τους επιβάτες του.
Το πεζό δεν είναι premium ούτε προκειται να γίνει. Πρεμιουμ είναι η γερμανική τριάδα κ κάποια γιαπωνέζικα που έχουν μοντέλα ακόμη κ στα 100 χιλιάδες ευρώ τιμή κ πουλάνε. Η πεζω προσπαθεί με απόσυρση κλπ να πουλήσει σε ιδιώτες και πουλάει κ σε ευρωπαϊκές εταιρείες με leasing που αγοράζουν ευρωπαϊκα μοντέλα το ξέρω από φίλους που δουλεύουν στις εταιρείες. Κατά τα άλλα κ τα ανταλλακτικά ακριβά η αξιοπιστία προβληματική και οι επιδόσεις το να πει κανείς 0 100 σε 11.4 είναι χάλια μαύρα φαντάσου να είναι φορτωμένο κ 5 άτομα θα κατεβαίνεις να το σπρώχνεις
Το πεζό δεν είναι premium ούτε προκειται να γίνει. Πρεμιουμ είναι η γερμανική τριάδα κ κάποια γιαπωνέζικα που έχουν μοντέλα ακόμη κ στα 100 χιλιάδες ευρώ τιμή κ πουλάνε. Η πεζω προσπαθεί με απόσυρση κλπ να πουλήσει σε ιδιώτες και πουλάει κ σε ευρωπαϊκές εταιρείες με leasing που αγοράζουν ευρωπαϊκα μοντέλα το ξέρω από φίλους που δουλεύουν στις εταιρείες. Κατά τα άλλα κ τα ανταλλακτικά ακριβά η αξιοπιστία προβληματική και οι επιδόσεις το να πει κανείς 0 100 σε 11.4 είναι χάλια μαύρα φαντάσου να είναι φορτωμένο κ 5 άτομα θα κατεβαίνεις να το σπρώχνεις