ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σοφή επιλογή ο 1,5 BlueHDi κινητήρας: έχει πλούσια αποθέματα δύναμης, κουμπώνει τέλεια με το 8άρι κιβώτιο και όποτε του ζητηθεί βγάζει αρχοντικό cruising ή σβέλτες διαδρομές.

Κινητήρας-επιδόσεις: Για όλες τις αποστολές

31.268 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2019)

Δεν κωλώνει πουθενά ο ντίζελ κινητήρας του ομίλου PSA και αυτό φαίνεται από την άνεση με την οποία αντιμετωπίζει και το εκτόπισμα ενός μοντέλου όπως το 5008. Όχι μόνο είναι επαρκής λοιπόν ο 1.500άρης, αλλά μαζί με το άριστο οχτάρι αυτόματο κιβώτιο μπορεί να δώσει και σπορτίφ αίσθηση. Δεν κάνει πολύ θόρυβο, δεν είναι παράλογα τραχύς ενώ και η κατανάλωση του είναι πολύ συγκρατημένη παρά το ογκώδες φορτίο που του έχει ανατεθεί. Πατώντας το μπουτόν Sport, η απόκριση αλλάζει αισθητά, το πεντάλ γίνεται πιο άμεσο και το 5008 δείχνει μια δεύτερη, πολύ ζωηρή πλευρά του. Κι εκεί είναι που αρχίζεις να βάζεις και τα paddles του κιβωτίου στο παιχνίδι για να πιάσεις ένα πιο σβέλτο ρυθμό. Στην αυτόματη λειτουργία το κιβώτιο είναι υποδειγματικό, αθόρυβο και βελούδινο ενώ στη «χειροκίνητη» συνεχίζει να είναι πολύ άμεσο ακόμα και στα κατεβάσματα, ακόμα κι όταν αυτά είναι λίγο πρόωρα. Γενικά, ο 1,5 δείχνει να είναι μια πολύ έξυπνη «ντρίμπλα» από πλευράς Peugeot, καθώς, ενώ «στα χαρτιά» μοιάζει μικρός, αποδεικνύεται υπεραρκετός. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS