Ευγενικός γίγαντας! Το μεγάλο SUV της Peugeot υποδέχεται στο πληθωρικό αμάξωμά του, το νέο και καλοαναθρεμμένο κινητήρα ντίζελ του ομίλου PSA, με τους 130 ίππους.
Υπάρχει ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς των SUV και των Crossover το οποίο κινείται σε ένα επίπεδο πάνω από τα κλασσικά μικρομεσαία SUV, με μεγαλύτερα αμαξώματα, καλύτερους χώρους και περισσότερη πολυτέλεια χωρίς ωστόσο να ξεφεύγουν εντελώς αυτά τα μοντέλα από το segment C και να γίνονται υπερβολικά ακριβά και δυσπρόσιτα. Σε αυτό το χώρο κινείται και το Peugeot 5008 το οποίο, αν δεν το κοιτάξει κανείς με περισσότερη προσοχή, μπορεί άνετα να το περάσει για το 3008 – κι ας είναι 20 πόντους πιο μακρύ.
Βλέπετε, η αισθητική ταυτότητα είναι σχεδόν η ίδια, με αιχμηρά φώτα εμπρός, εκτενείς χρωμιωμένες επιφάνειες και φυσικά την τριπλή «γρατζουνιά» πίσω στα φώτα, τα οποία ξεχωρίζουν απόλυτα – είτε είναι μέρα, είτε νύχτα.
Το γεγονός ότι το 5008 δε ξεφεύγει πολύ από τα όρια της μικρομεσαίας κλάσης των crossover φαίνεται και από το ότι χρησιμοποιεί τον ίδιο ντίζελ BlueHDi κινητήρα του ομίλου PSA με 1,5 λίτρα κυλινδρισμό και 130 ίππους απόδοση, όπως και τα πιο μικρά μοντέλα.
Το σημαντικό, οδηγώντας το 5008 είναι ότι ενώ νιώθεις ότι οδηγείς ένα πληθωρικό αυτοκίνητο και περιμένεις η τιμή του να ξεκινά με το 4… εμπρός, τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Η τιμή μάλιστα για τη βενζίνη (1,2 130 PS) ξεκινά από τα 27.700 ευρώ ενώ η «δική μας» πετρελαιοκίνητη που βλέπετε εδώ θα σας ζητήσει 33.700 ευρώ ή 35.800 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο είναι από μόνο του ένα μοναδικό asset.