Η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση του Peugeot 508 εφοδιάζεται με τον ισχυρό 1.600άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 225 ίππων. Είναι θετικός και με καλή απόκριση από χαμηλά, ενώ «τραβάει» αισθητά σε όλο το φάσμα περιστροφής του και παράλληλα παραμένει και ιδιαίτερα πολιτισμένος. Με την επιλογή Sport μάλιστα ο ήχος αγριεύει για τα καλά, ενώ τονίζονται οι επιδόσεις. Πάντως η διαφορά σε σχέση με την πιο ήπια έκδοση των 180 ίππων δεν είναι μεγάλη. Με 0-100 σε 7,6 δλ., το κορυφαίο 508 είναι μόλις 0,2 δλ πιο γρήγορο από αυτό των 180 ίππων, ενώ τα 60-100 και τα 80-120 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,0 και 4,7 δλ. ήτοι 0,1 και 0,5 δλ. αντίστοιχα πιο γρήγορα από την πιο ήπια έκδοση.
Η λειτουργία του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ΕΑΤ8 για άλλη μια φορά συμπληρώνει το ευχάριστο προφίλ του συνόλου, με αντίστοιχα πολιτισμένη και άμεση λειτουργία. Τα καλά όμως δεν σταματούν εκεί για το 508, αφού και η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες δεν ξεφεύγει. Αυτό δείχνουν τα 9,8 λτ./100 χλμ. που απαιτεί για την κίνησή του σε μεικτές συνθήκες (9,2 λτ./100 χλμ. η έκδοση των 180 ίππων).
Σε καμία των περιπτώσεων το συγκεκριμένο 508 δεν αποτελεί κακή επιλογή. Πως θα μπορούσε άλλωστε με όλα αυτά που προσφέρει. Βέβαια, θα περίμενα τα σχεδόν +50 άλογα (από την έκδοση των 180) να δίνουν πολύ καλύτερες τιμές, αλλά προφανώς το κιβώτιο δεν..!
Όπως κ να έχει είναι αξιόλογο κ ποιοτικό, ΟΜΩΣ πόσοι Έλληνες θα επιλέξουν να δώσουν σχεδόν 55χιλιαδες για Peugeot, είναι μια άλλη υπόθεση που δεν έχει τόσο να κάνει αν κοντράρει (??) την ... 3αρα ή μάλλον την 4αρα, το Α4 / Α5, CLA, C class, και άμα βάλουμε κ τα premium SUV στην εξίσωση, τότε ιδιαίτερα δύσκολα τα πράγματα για το «ντοπαρισμένο» 508. Καλές πωλήσεις πάντως....
Τρομερό αυτοκίνητο αλλά σε αυτήν την τιμή υπάρχουν πολλές "σειρήνες".
Σε καμία των περιπτώσεων το συγκεκριμένο 508 δεν αποτελεί κακή επιλογή. Πως θα μπορούσε άλλωστε με όλα αυτά που προσφέρει. Βέβαια, θα περίμενα τα σχεδόν +50 άλογα (από την έκδοση των 180) να δίνουν πολύ καλύτερες τιμές, αλλά προφανώς το κιβώτιο δεν..! Όπως κ να έχει είναι αξιόλογο κ ποιοτικό, ΟΜΩΣ πόσοι Έλληνες θα επιλέξουν να δώσουν σχεδόν 55χιλιαδες για Peugeot, είναι μια άλλη υπόθεση που δεν έχει τόσο να κάνει αν κοντράρει (??) την ... 3αρα ή μάλλον την 4αρα, το Α4 / Α5, CLA, C class, και άμα βάλουμε κ τα premium SUV στην εξίσωση, τότε ιδιαίτερα δύσκολα τα πράγματα για το «ντοπαρισμένο» 508. Καλές πωλήσεις πάντως....