Το Peugeot 508 1,6 PureTech συνδυάζει ιδανικά την άνεση με την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, ενώ οι 225 ίπποι του δίνουν το κάτι παραπάνω.
Στο δρόμο: «Σφιχτό» και αποτελεσματικό
122.927 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2020)
Οι στάνταρ τροχοί των 19 ιντσών με ελαστικά 235/40 σε συνδυασμό με τη σφιχτή ανάρτηση έχουν μεν μειώσει την άνεση, αλλά έχουν τονίσει την οδική συμπεριφορά του 508, το οποίο βασισμένο στην εξαιρετική πλατφόρμα EMP2 εμφανίζει άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού και ασφαλή συμπεριφορά με γερό κράτημα και περιορισμένη κλίση. Την ίδια στιγμή ελάχιστες και μόνο έντονες ανωμαλίες θα περάσουν στο εσωτερικό του, ωστόσο ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευθεί την ισχυρή απόδοση του κινητήρα και την πολύ καλή αίσθηση του τιμονιού για να ευχαριστηθεί τη σβέλτη κίνηση σε δρόμο με στροφές ειδικά στην επιλογή Sport του συστήματος παραμετροποίησης με τέρμα σφιγμένα τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και τα λοιπά στοιχεία επέμβασης (τιμόνι, κιβώτιο, κινητήρας). Παιχνιδιάρικο, δεν το λες, είναι όμως άκρως αποτελεσματικό. Τα φρένα με τη σειρά τους έχουν εξαιρετική απόδοση (34,9 μ. για την ακινητοποίησή του από τα 100 χλμ./ώρα) αλλά και αίσθηση.
Σε καμία των περιπτώσεων το συγκεκριμένο 508 δεν αποτελεί κακή επιλογή. Πως θα μπορούσε άλλωστε με όλα αυτά που προσφέρει. Βέβαια, θα περίμενα τα σχεδόν +50 άλογα (από την έκδοση των 180) να δίνουν πολύ καλύτερες τιμές, αλλά προφανώς το κιβώτιο δεν..!
Όπως κ να έχει είναι αξιόλογο κ ποιοτικό, ΟΜΩΣ πόσοι Έλληνες θα επιλέξουν να δώσουν σχεδόν 55χιλιαδες για Peugeot, είναι μια άλλη υπόθεση που δεν έχει τόσο να κάνει αν κοντράρει (??) την ... 3αρα ή μάλλον την 4αρα, το Α4 / Α5, CLA, C class, και άμα βάλουμε κ τα premium SUV στην εξίσωση, τότε ιδιαίτερα δύσκολα τα πράγματα για το «ντοπαρισμένο» 508. Καλές πωλήσεις πάντως....
Τρομερό αυτοκίνητο αλλά σε αυτήν την τιμή υπάρχουν πολλές "σειρήνες".
Σε καμία των περιπτώσεων το συγκεκριμένο 508 δεν αποτελεί κακή επιλογή. Πως θα μπορούσε άλλωστε με όλα αυτά που προσφέρει. Βέβαια, θα περίμενα τα σχεδόν +50 άλογα (από την έκδοση των 180) να δίνουν πολύ καλύτερες τιμές, αλλά προφανώς το κιβώτιο δεν..! Όπως κ να έχει είναι αξιόλογο κ ποιοτικό, ΟΜΩΣ πόσοι Έλληνες θα επιλέξουν να δώσουν σχεδόν 55χιλιαδες για Peugeot, είναι μια άλλη υπόθεση που δεν έχει τόσο να κάνει αν κοντράρει (??) την ... 3αρα ή μάλλον την 4αρα, το Α4 / Α5, CLA, C class, και άμα βάλουμε κ τα premium SUV στην εξίσωση, τότε ιδιαίτερα δύσκολα τα πράγματα για το «ντοπαρισμένο» 508. Καλές πωλήσεις πάντως....