Ξεχωριστό, προσεγμένο ποιοτικά, premium και high tech είναι το εσωτερικό του Peugeot 508. Στην έκδοση GT Line αποκτά και σπορτίφ στοιχεία.
Εσωτερικό: Πολυτέλεια & πλούσιος εξοπλισμός
122.630 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2020)
Η καμπίνα ακολουθεί την προχωρημένη αισθητική του αμαξώματος και εκτός από τον σύγχρονο και όμορφο διάκοσμο διακρίνεται τόσο για τον high tech αέρα του όσο και το premium επίπεδο ποιότητάς του. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η όμορφη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό των 10 ιντσών κερδίζουν τις εντυπώσεις αρχικά, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι όμορφοι διακόπτες στο ταμπλό και τα ποιοτικά υλικά κατασκευής του. Εντυπωσιακό είναι το Night Vision, που διέθετε το μοντέλο της δοκιμής και το οποίο προβάλει στον ψηφιακό πίνακα οργάνων την εικόνα του δρόμου το βράδυ αναγνωρίζοντας και υποδεικνύοντας ταυτόχρονα πεζούς σε απόσταση 250 μέτρων. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει το πάντα: Από επενδύσεις Alcantara-δέρματος, προβολείς LED, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό με αισθητήρα ρύπανσης, ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας LED, infotainment με οθόνη αφής 10”, επαγωγική φόρτιση κινητού και πλοήγηση, μέχρι high-end ηχοσύστημα της Focal με 12κάναλο ψηφιακό ενισχυτή και ισχύ 515 W.
Χωροταξικά θα πρέπει να γίνει μια παραχώρηση από άτομα άνω του μέσου ύψους όσον αφορά το χώρο για τα κεφάλια των πίσω και αυτό εξαιτίας της κλίσης της οροφής εκεί, όμως γενικότερα οι χώροι για τους επιβάτες ικανοποιούν απόλυτα. Η δε 5η πίσω πόρτα απογειώνει την πρακτικότητα του χώρου αποσκευών των 487 λτ..
Σε καμία των περιπτώσεων το συγκεκριμένο 508 δεν αποτελεί κακή επιλογή. Πως θα μπορούσε άλλωστε με όλα αυτά που προσφέρει. Βέβαια, θα περίμενα τα σχεδόν +50 άλογα (από την έκδοση των 180) να δίνουν πολύ καλύτερες τιμές, αλλά προφανώς το κιβώτιο δεν..!
Όπως κ να έχει είναι αξιόλογο κ ποιοτικό, ΟΜΩΣ πόσοι Έλληνες θα επιλέξουν να δώσουν σχεδόν 55χιλιαδες για Peugeot, είναι μια άλλη υπόθεση που δεν έχει τόσο να κάνει αν κοντράρει (??) την ... 3αρα ή μάλλον την 4αρα, το Α4 / Α5, CLA, C class, και άμα βάλουμε κ τα premium SUV στην εξίσωση, τότε ιδιαίτερα δύσκολα τα πράγματα για το «ντοπαρισμένο» 508. Καλές πωλήσεις πάντως....
Τρομερό αυτοκίνητο αλλά σε αυτήν την τιμή υπάρχουν πολλές "σειρήνες".
Σε καμία των περιπτώσεων το συγκεκριμένο 508 δεν αποτελεί κακή επιλογή. Πως θα μπορούσε άλλωστε με όλα αυτά που προσφέρει. Βέβαια, θα περίμενα τα σχεδόν +50 άλογα (από την έκδοση των 180) να δίνουν πολύ καλύτερες τιμές, αλλά προφανώς το κιβώτιο δεν..! Όπως κ να έχει είναι αξιόλογο κ ποιοτικό, ΟΜΩΣ πόσοι Έλληνες θα επιλέξουν να δώσουν σχεδόν 55χιλιαδες για Peugeot, είναι μια άλλη υπόθεση που δεν έχει τόσο να κάνει αν κοντράρει (??) την ... 3αρα ή μάλλον την 4αρα, το Α4 / Α5, CLA, C class, και άμα βάλουμε κ τα premium SUV στην εξίσωση, τότε ιδιαίτερα δύσκολα τα πράγματα για το «ντοπαρισμένο» 508. Καλές πωλήσεις πάντως....