Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδίαση - εσωτερικό

 Σχολιάστε 
26.058 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2024)
Ξεκάθαρα σπορ διάκοσμος στo premium εσωτερικό της Porsche Taycan, με τον οδηγό να νιώθει πως τα σπορ καθίσματα, το ταμπλό και οι πόρτες τον «αγκαλιάζουν».
4 Φωτογραφίες »

Ξεκάθαρα σπορ διάκοσμος στo premium εσωτερικό της Porsche Taycan, με τον οδηγό να νιώθει πως τα σπορ καθίσματα, το ταμπλό και οι πόρτες τον «αγκαλιάζουν».

Είμαι καθισμένος τέρμα χαμηλά στο εξαιρετικό σπορ κάθισμα της ανανεωμένης Porsche Taycan με κωδικό «J1 II» και μα την Παναγία είμαι στο τσακ να ανοίξω διάλογο κανονικό με τα… ακρόμπαρα και το δρόμο. Μιλάμε για τέτοια επικοινωνία και πληροφόρηση από το τιμόνι, που -Θου Κύριε- δεν βλέπω τι έχει να ζηλέψει από μια «γνήσια» Porsche με βενζίνη. Για να μην πω είναι και καλύτερο, αφού δεν ελαφρώνει ποτέ, και διατηρεί την απίθανη αίσθησή του κάτω από οποιαδήποτε συνθήκη και πίεση.


Βελτιωμένες οθόνες, ηλεκτροχρωματικό τζάμι στην οροφή που σκουραίνει σε διάφορα επίπεδα, ο κεντρικός διακόπτης είναι αριστερά από τον τιμόνι, τιμώντας τη σχετική παράδοση της Porsche.
4 Φωτογραφίες »

Βελτιωμένες οθόνες, ηλεκτροχρωματικό τζάμι στην οροφή που σκουραίνει σε διάφορα επίπεδα, ο κεντρικός διακόπτης είναι αριστερά από τον τιμόνι, τιμώντας τη σχετική παράδοση της Porsche.


Είμαι βέβαιος πως οι «βενζινοκέφαλοι» αναγνώστες έχουν αρχίσει τις κατάρες, ίσως να έχουν πάρει στα χέρια καρφίτσες και κουκλάκια για τα σχετικά βουντού (δεν έχω νιώσει πάντως καμιά τσιμπιά μέχρι τώρα, δόξα Τω Θεώ). Όμως ξεκολλήστε. Υπάρχει και αυτή η ηλεκτροκίνηση, που δεν έχει καμία σχέση με την «ψυχρή» και ανιαρή (κακά τα ψέματα) λογική των καθημερινών ηλεκτρικών αυτοκινήτων «σκοπού». Η αίσθηση αυτή δεν είναι πρωτόγνωρη, πάνω-κάτω τα ίδια είχαμε πει και στην αντιπαράθεση της προηγούμενης Porsche Taycan 4S με το «αδερφό» Audi e-tron GT πριν από ένα χρόνο περίπου, αλλά και πρόσφατα με τη δοκιμή του συναρπαστικού Hyundai Ioniq 5 N…

Όπως καταλαβαίνετε, δεν θα σταθώ παρά ελάχιστα στις διακριτικές αλλαγές γύρω από την ανασχεδίαση των προφυλακτήρων, των προβολέων LED Matrix, της ενσωμάτωσης του λογότυπου Porsche στην πίσω φωτιζόμενη LED λωρίδα λαμβάνοντας έτσι τρισδιάστατη υπόσταση, στις περισσότερες χρωματικές αλλαγές ή στις 3 βελτιωμένες οθόνες της καμπίνας (ναι υπάρχει οθόνη και μπροστά από το συνοδηγό) και το ένα νέο ψηφιακό όργανο περί αυτονομίας, θερμοκρασίας μπαταρίας και πραγματικής ταχύτητας φόρτισης. Η ουσία της ανανεωμένης Porsche Taycan είναι αλλού και συγκεκριμένα στο τρίπτυχο «Higher-Further-Faster» που εκδηλώνει τις προθέσεις για αυξημένη απόδοση, καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη αυτονομία...

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Porsche Taycan 4S PB+ | Ηλεκτροσόκ απόλαυσης για λίγους
Σελίδα 2Σχεδίαση - εσωτερικό
Σελίδα 30-100 σε 3,7 δλ. και 450 χλμ. με μια φόρτιση…
Σελίδα 4 «Τα ηλεκτρικά δε στρίβουν». Ναι, καλά…
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
AutoΤριτη
CADDY NEW EDITION