Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

«Τα ηλεκτρικά δε στρίβουν». Ναι, καλά…

 Σχολιάστε 
26.053 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2024)
Η ανανεωμένη Porsche Taycan 4S στρίβει ακόμα πιο μαγικά από πριν, δαμάζοντας αριστοτεχνικά τα πλευρικά g χάρη στον αρμονικό συνδυασμό χαρακτηριστικών όπως η επιλογή προγράμματος λειτουργίας, η ενεργή
2 Φωτογραφίες »

Η ανανεωμένη Porsche Taycan 4S στρίβει ακόμα πιο μαγικά από πριν, δαμάζοντας αριστοτεχνικά τα πλευρικά g χάρη στον αρμονικό συνδυασμό χαρακτηριστικών όπως η επιλογή προγράμματος λειτουργίας, η ενεργή τετραδιεύθυνση, το Torque Vectoring Plus και η ακριβής ανταπόκριση του πλαισίου ακόμα και σε λεπτές εντολές από το γκάζι ή το τιμόνι.

Ένα σπορ αυτοκίνητο δεν κρίνεται όμως μόνο από την τρομερή του επιτάχυνση και η Porsche Taycan έχει τον τρόπο να συνηγορήσει σε αυτό. Τη νιώθεις «ραμμένη» γύρω σου, αισθάνεσαι άμεσα το χαμηλό κέντρο βάρους μιας και η μπαταρία είναι μέρος του πατώματος και έχοντας αυτό το απίθανο τιμόνι σε ρόλο ενορχηστρωτή να δίνει το ρυθμό, τη νιώθεις να ελίσσεται με τρόπο που λες δεν μπορεί, κάποιος έκανε λάθος και στα τεχνικά χαρακτηριστικά έγραψε το διπλάσιο βάρος από το πραγματικό (2.325 κιλά με οδηγό). Μετά αρχίζεις τις επικλήσεις του στυλ «ω Θεοί των αναρτήσεων». Σπουδαία η στάνταρ αερανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτιστέρ, αλλά η έξτρα Porsche Active Ride κάνει παπάδες: Ενσωματώνοντας ηλεκτροκινητήρα και υδραυλική αντλία σε κάθε θάλαμο της αερανάρτησης, η Active Ride αυξομειώνει άμεση την πίεση του κυκλώματος μεταβάλλοντας σε πραγματικό χρόνο την απόσβεση σε κάθε τροχό και την σκληρότητα κάθε αντιστρεπτικής ξεχωριστά. Στην πράξη αυτό συνεπάγεται ένα επίπεδο αμάξωμα, με μηδενική κλίση προς τον εγκάρσιο και τον διαμήκη άξονα, είτε στρίβεις, είτε φρενάρεις, είτε επιταχύνεις, ακόμα και όταν κάνεις απότομες αλλαγές πορείας. Και ταυτόχρονα απολαμβάνεις μια επική ποιότητα κύλισης και έναν τρόπο «σιδερώματος» κάθε κακοτεχνίας, που απλά δεν υπάρχει. Ακόμα και με τους έξτρα τροχούς των 21 ιντσών που «φορούσε» η Taycan της δοκιμής.


Σπουδαία η στάνταρ αερανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτιστέρ, αλλά η έξτρα Porsche Active Ride κάνει παπάδες μεταβάλλοντας σε πραγματικό χρόνο την απόσβεση σε κάθε τροχό και την σκληρότητα κάθε αντιστρεπτικής ξεχωριστά. Στην πράξη αυτό συνεπάγεται ένα επίπεδο αμάξωμα, με μηδενική κλίση προς τον εγκάρσιο και τον διαμήκη άξονα.
2 Φωτογραφίες »

Σπουδαία η στάνταρ αερανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτιστέρ, αλλά η έξτρα Porsche Active Ride κάνει παπάδες μεταβάλλοντας σε πραγματικό χρόνο την απόσβεση σε κάθε τροχό και την σκληρότητα κάθε αντιστρεπτικής ξεχωριστά. Στην πράξη αυτό συνεπάγεται ένα επίπεδο αμάξωμα, με μηδενική κλίση προς τον εγκάρσιο και τον διαμήκη άξονα.


Θα επανέλθω στο απίθανο τιμόνι γιατί εκτελεί με μαγικό τρόπο κάθε λεπτό χειρισμό, με τον οδηγό να νιώθει τα απίστευτα περιθώρια της μηχανικής πρόσφυσης που εξασφαλίζουν τα 245/40 (μπροστά) και 285/35 (πίσω) ελαστικά, οπότε ρυθμίζεις την οδήγησή σου κατάλληλα. Και όταν συνηθίσεις την on-off παροχή ισχύος μπορείς να εκμεταλλευτείς τη «ζωντάνια» της ουράς, που δείχνει έτοιμη να ανταποκριθεί στο set up της μετάδοσης και τα περισσότερα άλογα που αποδίδει το αντίστοιχο ηλεκτρομοτέρ. Mε δεδομένη την ηλεκτρική της φύση και βάρος της, η Porsche Taycan 4S στρίβει μαγικά, δαμάζοντας αριστοτεχνικά τα πλευρικά g, χάρη στον αρμονικό συνδυασμό χαρακτηριστικών όπως η επιλογή προγράμματος λειτουργίας, η ενεργή τετραδιεύθυνση, το Torque Vectoring Plus και η ακριβής ανταπόκριση του πλαισίου ακόμα και σε λεπτές εντολές από το γκάζι ή το τιμόνι.

Φυσικά, πάντα χρειάζεται σύνεση και λογική γιατί όταν ξεφύγει η κατάσταση και το βάρος σε τραβήξει ανάλογα με τις ορέξεις του, θα είναι τόσα πολλά τα χιλιόμετρα, που πιο εύκολα θα κερδίσεις 2 φορές συνεχόμενες το τζόκερ παρά θα σώσεις την κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση τα ηλεκτρονικά είναι παρόντα, όπως και οι επικές φρενάρες με τους 4 αεριζόμενους δίσκους-ταψιά, που συγκλονίζουν με την αίσθηση, κυρίως όμως με την απόδοση τους: Κάθε φορά που κοκαλώνεις (100-0 χλμ.ώρα σε 34,3 μέτρα) νιώθεις πως τα σωθικά σου, θα μετακινηθούν προς τα επάνω σπρώχνοντας ταυτόχρονα τα μάτια με προορισμό το μπροστινό παρμπρίζ.
 

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Porsche Taycan 4S PB+ | Ηλεκτροσόκ απόλαυσης για λίγους
Σελίδα 2Σχεδίαση - εσωτερικό
Σελίδα 30-100 σε 3,7 δλ. και 450 χλμ. με μια φόρτιση…
Σελίδα 4 «Τα ηλεκτρικά δε στρίβουν». Ναι, καλά…
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
Autotriti.gr