Στο εσωτερικό του Renault Captur ο διάκοσμος είναι μοντέρνος και ευχάριστος, ενώ ποιοτικά παρουσιάζεται βελτιωμένο με καλύτερα υλικά, φινίρισμα και συναρμολόγηση. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνης αφής του αναβαθμισμένου συστήματος infotainment R-Link (προαιρετικό) της Renault το οποίο προσφέρει αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Η θέση οδήγησης είναι ψηλή και προσφέρει πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, με τον οδηγό ωστόσο να δυσκολεύεται να βρει την ιδανική, αφού παρά τη ρύθμιση προς όλες τις κατευθύνσεις του τιμονιού, αυτό έρχεται κάπως οριζόντια στα χέρια του.
Η πρακτικότητα του Captur αποτελεί ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του και υποδηλώνεται από τις πολυάριθμες πρακτικές λύσεις, όπως το συρόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού Easy Life με χωρητικότητα 11,5 λτ, τις αφαιρούμενες με φερμουάρ επενδύσεις, το συρόμενο πίσω κάθισμα και το μεγάλο χώρο αποσκευών που ανάλογα με τη διαμόρφωση και χωρίς την ανάκλιση των πίσω καθισμάτων έχει χωρητικότητα από 377-455 λτ. Παράλληλα η ευρυχωρία της καμπίνας παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα, εξασφαλίζοντας την άνετη μεταφορά 4 ενηλίκων.
Με συγχωρείτε, αλλά 7,5 λτ/100χλμ δεν είναι καθόλου χαμηλή κατανάλωση για έναν κινητήρα 900 κυβικών. Έχω αυτοκίνητο 10ετίας 1.4 με τούρμπο, 150 ίππους και σαφώς βαρύτερο αμάξωμα και έχει αυτή την κατανάλωση και ακόμη χαμηλότερη αν οδηγώ οικονομικά.
Όμορφο, σικάτο design, καλή ποιότητα, αλλά ψόφιο.
900 κυβικά 90 άλογα με 0-100 στο περίμενε.
Ναι, δεν αγοράζω coupe ή roadster, αλλά μια βασική υποδύναμη την χρειαζόμαστε έστω και για ασφάλεια, να γίνει μια σωστή προσπέραση, να ξεφύγουμε σωστά από ακινητοποιημένο όχημα στον επαρχιακό κλπ.
Απαράδεκτο που η εισαγωγική δε φέρνει πια τον 1.2 βενζινοκινητήρα (όπως και άλλα μοντέλα της γκάμας Renault). Αναρωτιέμαι, δε θέλουν να πουλήσουν;
Με συγχωρείτε, αλλά 7,5 λτ/100χλμ δεν είναι καθόλου χαμηλή κατανάλωση για έναν κινητήρα 900 κυβικών. Έχω αυτοκίνητο 10ετίας 1.4 με τούρμπο, 150 ίππους και σαφώς βαρύτερο αμάξωμα και έχει αυτή την κατανάλωση και ακόμη χαμηλότερη αν οδηγώ οικονομικά.
Όμορφο, σικάτο design, καλή ποιότητα, αλλά ψόφιο. 900 κυβικά 90 άλογα με 0-100 στο περίμενε. Ναι, δεν αγοράζω coupe ή roadster, αλλά μια βασική υποδύναμη την χρειαζόμαστε έστω και για ασφάλεια, να γίνει μια σωστή προσπέραση, να ξεφύγουμε σωστά από ακινητοποιημένο όχημα στον επαρχιακό κλπ. Απαράδεκτο που η εισαγωγική δε φέρνει πια τον 1.2 βενζινοκινητήρα (όπως και άλλα μοντέλα της γκάμας Renault). Αναρωτιέμαι, δε θέλουν να πουλήσουν;