Το Renault Captur αναδιαρθρώνει την γκάμα του και προσφέρει ως μοναδική επιλογή με βενζινοκινητήρα την έκδοση με τον 0,9 λίτρων 3κύλινδρο κινητήρα TCe των 90 ίππων που δοκιμάζουμε.
What is new
- Κινητήρας 0,9 λτ. με 90 ίππους
- Καίει 7,5 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 14.680 ευρώ
Η Renault κρατάει στην γκάμα του Captur τις εκδόσεις με το μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον στη χώρα μας, περιλαμβάνοντας πλέον αποκλειστικά στις επιλογές βενζίνης τον κινητήρα των 0,9 λίτρων με τους 90 ίππους και στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, τον 1,5 λίτρων κινητήρα αντίστοιχης απόδοσης.
Το δημοφιλέστερο μικρό crossover στην Ευρώπη, διατηρεί και μετά την ανανέωσή του -το περασμένο έτος-, τον ευχάριστο και ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, κάτι που αποδεικνύεται και στη βασική –πλέον- βενζινοκίνητη έκδοση στην γκάμα του που δοκιμάζουμε τώρα. Αυτή η έκδοση ξεκινά από τις 14.680 ευρώ στο επίπεδο εξοπλισμού Authentic και αποτελεί έτσι και την πιο προσιτή έκδοση στην γκάμα του ανανεωμένου Renault Captur.
Εμφάνιση: Μοντέρνο και στυλάτο
To «παιχνιδιάρικο» αισθητικό προφίλ του Renault Captur συνεχίζεται και μετά την ανανεωμένη του «μορφή», στηριζόμενη στις έντονες καμπύλες που εφαρμόζει και την κόμπακτ μυώδη του γενικότερα εμφάνιση. Η crossover υπόστασή του υπερτονίζεται αρχικά από τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (170 με φορτίο και 200 χλστ. χωρίς φορτίο) και συνεχίζεται με τα προστατευτικά μέρη περιφερειακά χαμηλά του αμαξώματος. Μετά την ανανέωσή του, απέκτησε επιπλέον πιο σύγχρονα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω που αναδεικνύουν τον μοντέρνο του χαρακτήρα, ενώ προσφέρει ακόμα περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης.
Με συγχωρείτε, αλλά 7,5 λτ/100χλμ δεν είναι καθόλου χαμηλή κατανάλωση για έναν κινητήρα 900 κυβικών. Έχω αυτοκίνητο 10ετίας 1.4 με τούρμπο, 150 ίππους και σαφώς βαρύτερο αμάξωμα και έχει αυτή την κατανάλωση και ακόμη χαμηλότερη αν οδηγώ οικονομικά.
Όμορφο, σικάτο design, καλή ποιότητα, αλλά ψόφιο.
900 κυβικά 90 άλογα με 0-100 στο περίμενε.
Ναι, δεν αγοράζω coupe ή roadster, αλλά μια βασική υποδύναμη την χρειαζόμαστε έστω και για ασφάλεια, να γίνει μια σωστή προσπέραση, να ξεφύγουμε σωστά από ακινητοποιημένο όχημα στον επαρχιακό κλπ.
Απαράδεκτο που η εισαγωγική δε φέρνει πια τον 1.2 βενζινοκινητήρα (όπως και άλλα μοντέλα της γκάμας Renault). Αναρωτιέμαι, δε θέλουν να πουλήσουν;
Με συγχωρείτε, αλλά 7,5 λτ/100χλμ δεν είναι καθόλου χαμηλή κατανάλωση για έναν κινητήρα 900 κυβικών. Έχω αυτοκίνητο 10ετίας 1.4 με τούρμπο, 150 ίππους και σαφώς βαρύτερο αμάξωμα και έχει αυτή την κατανάλωση και ακόμη χαμηλότερη αν οδηγώ οικονομικά.
Όμορφο, σικάτο design, καλή ποιότητα, αλλά ψόφιο. 900 κυβικά 90 άλογα με 0-100 στο περίμενε. Ναι, δεν αγοράζω coupe ή roadster, αλλά μια βασική υποδύναμη την χρειαζόμαστε έστω και για ασφάλεια, να γίνει μια σωστή προσπέραση, να ξεφύγουμε σωστά από ακινητοποιημένο όχημα στον επαρχιακό κλπ. Απαράδεκτο που η εισαγωγική δε φέρνει πια τον 1.2 βενζινοκινητήρα (όπως και άλλα μοντέλα της γκάμας Renault). Αναρωτιέμαι, δε θέλουν να πουλήσουν;