+ Σχεδίαση, πρακτικότητα, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, απόσταση από το έδαφος - Τραχύτητα και απόκριση κινητήρα σε χαμηλές στροφές, αίσθηση τιμονιού
Βελτιωμένο από την ανανέωσή του και ακόμα πιο πλήρες παρουσιάζεται το Renault Captur, στην έκδοση με τον 3κύλινδρο 900άρη κινητήρα. Η τιμή του είναι καλή παρά τις ελλείψεις εξοπλισμού, ενώ ξεχωρίζει και πάλι για την πρακτικότητά του και το ευχάριστο οδηγικό του προφίλ σε κάθε τερέν.
Με συγχωρείτε, αλλά 7,5 λτ/100χλμ δεν είναι καθόλου χαμηλή κατανάλωση για έναν κινητήρα 900 κυβικών. Έχω αυτοκίνητο 10ετίας 1.4 με τούρμπο, 150 ίππους και σαφώς βαρύτερο αμάξωμα και έχει αυτή την κατανάλωση και ακόμη χαμηλότερη αν οδηγώ οικονομικά.
Όμορφο, σικάτο design, καλή ποιότητα, αλλά ψόφιο.
900 κυβικά 90 άλογα με 0-100 στο περίμενε.
Ναι, δεν αγοράζω coupe ή roadster, αλλά μια βασική υποδύναμη την χρειαζόμαστε έστω και για ασφάλεια, να γίνει μια σωστή προσπέραση, να ξεφύγουμε σωστά από ακινητοποιημένο όχημα στον επαρχιακό κλπ.
Απαράδεκτο που η εισαγωγική δε φέρνει πια τον 1.2 βενζινοκινητήρα (όπως και άλλα μοντέλα της γκάμας Renault). Αναρωτιέμαι, δε θέλουν να πουλήσουν;
Με συγχωρείτε, αλλά 7,5 λτ/100χλμ δεν είναι καθόλου χαμηλή κατανάλωση για έναν κινητήρα 900 κυβικών. Έχω αυτοκίνητο 10ετίας 1.4 με τούρμπο, 150 ίππους και σαφώς βαρύτερο αμάξωμα και έχει αυτή την κατανάλωση και ακόμη χαμηλότερη αν οδηγώ οικονομικά.
Όμορφο, σικάτο design, καλή ποιότητα, αλλά ψόφιο. 900 κυβικά 90 άλογα με 0-100 στο περίμενε. Ναι, δεν αγοράζω coupe ή roadster, αλλά μια βασική υποδύναμη την χρειαζόμαστε έστω και για ασφάλεια, να γίνει μια σωστή προσπέραση, να ξεφύγουμε σωστά από ακινητοποιημένο όχημα στον επαρχιακό κλπ. Απαράδεκτο που η εισαγωγική δε φέρνει πια τον 1.2 βενζινοκινητήρα (όπως και άλλα μοντέλα της γκάμας Renault). Αναρωτιέμαι, δε θέλουν να πουλήσουν;