Η νέα plug-in με βενζίνη έκδοση του Renault Captur καίει από τίποτα έως λιγότερο και από σκούτερ, κοστίζει όμως και σαν premium μικρομεσαίο SUV. Αξίζει τα λεφτά του;
Το Renault Captur είναι ένα από τα αγαπημένα μας μικρά SUV λόγω της πρακτικότητάς του, της καλοφινιρισμένης καμπίνας, της τεχνολογίας, αλλά και των στιβαρών δυναμικών του χαρακτηριστικών. Είναι μάλιστα και ιδιαίτερα οικονομικό, ειδικά στην έκδοση με κινητήρα βενζίνης/υγραερίου (LPG). Σήμερα, όμως δοκιμάζουμε την έκδοση που -μεταφορικά, αλλά και κυριολεκτικά- για αρκετά χιλιόμετρα «δεν καίει τίποτα». Αυτή είναι η E-TECH Plug-In, η οποία συνδυάζει βενζίνη με ηλεκτροκίνηση χάρη στην ικανότητά του να φορτίζει από πρίζα, και έρχεται να πλαισιώσει την αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Ουσιαστικά δεν υπάρχει καμία οπτική διαφορά μεταξύ της high-tech αυτής έκδοσης και των συμβατικών με βενζίνη ή και LPG, πέρα φυσικά από το σχετικό λογότυπο στο πίσω δεξί μέρος και στις μεσαίες κολώνες.
Και πόσο πάει το μαλλί για το Captur της πρίζας;
Όπως όλα τα PHEV, έτσι και το Captur χρησιμοποιεί μια πολύ μεγαλύτερη των απλών αυτοφορτιζόμενων υβριδικών μπαταρία, η οποία φυσικά έχει κόστος. Στην περίπτωση του Renaut Captur E-TECH Plug-In, η τιμή εκκίνησης είναι τα 35.790 ευρώ για την έκδοση Expression, που όμως αυτή τη στιγμή δεν είναι διαθέσιμη. Στις εκθέσεις Renault τώρα θα βρει κανείς την πλήρη από εξοπλισμό έκδοση Dynamic με 37.280 ευρώ και την πλούσια-πολυτελή έκδοση Initiale Paris, η οποία ξεφεύγει ακόμα περισσότερο πλησιάζοντας τα 40 χιλιάρικα (39.670 ευρώ). Να θυμίσουμε πως η έκδοση LPG, που προσφέρει υψηλή οικονομία στο κόστος κίνησης, ακόμα και σήμερα με τις τιμές όλων των καυσίμων να έχουν φτάσει στα ύψη, είναι στα 21.180 ευρώ στην έκδοση Expression.