Δοκιμή: Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid με 160 άλογα

16.599 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2022)
Δοκιμή: Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid με 160 άλογα
3 Φωτογραφίες »

Η νέα plug-in με βενζίνη έκδοση του Renault Captur καίει από τίποτα έως λιγότερο και από σκούτερ, κοστίζει όμως και σαν premium μικρομεσαίο SUV. Αξίζει τα λεφτά του;

To Captur που καίει λιγότερο και από σκούτερ

Το Renault Captur είναι ένα από τα αγαπημένα μας μικρά SUV λόγω της πρακτικότητάς του, της καλοφινιρισμένης καμπίνας, της τεχνολογίας, αλλά και των στιβαρών δυναμικών του χαρακτηριστικών. Είναι μάλιστα και ιδιαίτερα οικονομικό, ειδικά στην έκδοση με κινητήρα βενζίνης/υγραερίου (LPG). Σήμερα, όμως δοκιμάζουμε την έκδοση που -μεταφορικά, αλλά και κυριολεκτικά- για αρκετά χιλιόμετρα «δεν καίει τίποτα». Αυτή είναι η E-TECH Plug-In, η οποία συνδυάζει βενζίνη με ηλεκτροκίνηση χάρη στην ικανότητά του να φορτίζει από πρίζα, και έρχεται να πλαισιώσει την αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Ουσιαστικά δεν υπάρχει καμία οπτική διαφορά μεταξύ της high-tech αυτής έκδοσης και των συμβατικών με βενζίνη ή και LPG, πέρα φυσικά από το σχετικό λογότυπο στο πίσω δεξί μέρος και στις μεσαίες κολώνες.

Και πόσο πάει το μαλλί για το Captur της πρίζας;

Όπως όλα τα PHEV, έτσι και το Captur χρησιμοποιεί μια πολύ μεγαλύτερη των απλών αυτοφορτιζόμενων υβριδικών μπαταρία, η οποία φυσικά έχει κόστος. Στην περίπτωση του Renaut Captur E-TECH Plug-In, η τιμή εκκίνησης είναι τα 35.790 ευρώ για την έκδοση Expression, που όμως αυτή τη στιγμή δεν είναι διαθέσιμη. Στις εκθέσεις Renault τώρα θα βρει κανείς την πλήρη από εξοπλισμό έκδοση Dynamic με 37.280 ευρώ και την πλούσια-πολυτελή έκδοση Initiale Paris, η οποία ξεφεύγει ακόμα περισσότερο πλησιάζοντας τα 40 χιλιάρικα (39.670 ευρώ). Να θυμίσουμε πως η έκδοση LPG, που προσφέρει υψηλή οικονομία στο κόστος κίνησης, ακόμα και σήμερα με τις τιμές όλων των καυσίμων να έχουν φτάσει στα ύψη, είναι στα 21.180 ευρώ στην έκδοση Expression.


Το ίδιο κομψό με τις συμβατικές εκδόσεις είναι το high-tech Renault Captur με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα.
3 Φωτογραφίες »

Το ίδιο κομψό με τις συμβατικές εκδόσεις είναι το high-tech Renault Captur με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα.

Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Ζωηρές επιδόσεις και 40-50 χλμ. χωρίς στάλα βενζίνης για το Captur
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: High-tech διάκοσμος, μικρότερος χώρος αποσκευών
Σελίδα 4Στο δρόμο: Σφιχτό και κρύβει το βάρος του το Captur PHEV
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
FORD E-TRANSIT
test center