ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας

18.197 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2022)
Η γνώμη μας

+ Κατανάλωση, εµφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα κατασκευής, πρακτικότητα και ευρυχωρία καμπίνας, επιδόσεις, οδική συµπεριφορά, φρένα, τεχνολογία

- Τιµή αγοράς, δισταγμός κιβωτίου στην πλήρη επιτάχυνση, χώρος αποσκευών

Και ερχόμαστε στο δια ταύτα. Αν μιλάμε για ιδιώτη, η επιλογή του Captur E-TECH Plug in δεν μπορεί να γίνει καθαρά με οικονομοτεχνικά κριτήρια, μιας και δεν είναι συμφέρουσα λόγω της υψηλής τιμής, παρά τη δυνατότητα να μην καίει στάλα βενζίνης για 40-50 χλμ. και ταυτόχρονα να μην έχει κανείς το άγχος της ηλεκτρικής αυτονομίας. Αν μιλάμε όμως για εταιρική χρήση είναι μια ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση μιας και προσφέρει όλα τα σχετικά οφέλη, ενώ συν τοις άλλη είναι σημαντικά φθηνότερη (περίπου 10 χιλιάδες ευρώ) από τις plug-in προτάσεις που υπάρχουν στα C-SUV.

Σελίδα 1Δοκιμή: Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid με 160 άλογα
Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Ζωηρές επιδόσεις και 40-50 χλμ. χωρίς στάλα βενζίνης για το Captur
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: High-tech διάκοσμος, μικρότερος χώρος αποσκευών
Σελίδα 4Στο δρόμο: Σφιχτό και κρύβει το βάρος του το Captur PHEV
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
Mototriti.gr