Εσωτερικό-Χώροι: High-tech διάκοσμος, μικρότερος χώρος αποσκευών

16.743 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2022)
Στο εσωτερικό του επαναφορτιζόμενου υβριδικού Renault Captur, η μοντέρνα και ποιοτική εικόνα παραμένει λίγο-πολύ ίδια με high-tech ενέσεις.
5 Φωτογραφίες »

Στο εσωτερικό του επαναφορτιζόμενου υβριδικού Renault Captur, η μοντέρνα και ποιοτική εικόνα παραμένει λίγο-πολύ ίδια με high-tech ενέσεις.

Στο εσωτερικό η μοντέρνα και ποιοτική εικόνα παραμένει λίγο-πολύ ίδια με high-tech ενέσεις, όπως ο στάνταρ 10 ιντσών ψηφιακός και διαμορφούμενος πίνακας οργάνων, η 7 ιντσών κάθετη οθόνη αφής και ο επιλογέας του κιβωτίου που έχει πάνω του το λογότυπο E-TECH. Ο εξοπλισμός άνεσης είναι πλήρης στην έκδοση Dynamic της δοκιμής, ενώ από την κεντρική οθόνη μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα Pure (δίνει βάση στην ηλεκτροκίνηση), το Sport (δίνει έμφαση στις επιδόσεις) και το e-Save που διατηρεί το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας.


¶νετη και πρακτική παραμένει η καμπίνα επιβατών χάρη και στο συρόμενο πίσω κάθισμα.
5 Φωτογραφίες »

¶νετη και πρακτική παραμένει η καμπίνα επιβατών χάρη και στο συρόμενο πίσω κάθισμα.


Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άνετοι, ενώ οι πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και το συρόμενο πίσω κάθισμα τονίζουν τον πρακτικό χαρακτήρα και αυτής της έκδοσης του Captur. Ελέω μπαταρίας όμως ο χώρος αποσκευών έχει χάσει μερικά λίτρα με τη χωρητικότητα πλέον να διαμορφώνεται από 265-379 λτ. ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος (422-536 λτ. στη συμβατική έκδοση βενζίνης).

Σελίδα 1Δοκιμή: Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid με 160 άλογα
Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Ζωηρές επιδόσεις και 40-50 χλμ. χωρίς στάλα βενζίνης για το Captur
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: High-tech διάκοσμος, μικρότερος χώρος αποσκευών
Σελίδα 4Στο δρόμο: Σφιχτό και κρύβει το βάρος του το Captur PHEV
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
test center
test center