ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
14 φωτογραφίες »

Εκτεταμένη χρήση μαλακού πλαστικού, προσεγμένο φινίρισμα, σωστή εργονομία, (έξτρα) οθόνη 9,3 ιντσών και ψηφιακός πίνακας οργάνων για τις καλές εκδόσεις χαρακτηρίζουν την πρακτική μοντέρνα καμπίνα του νέου Renault Captur.

Eσωτερικό: Ποιοτικό, πρακτικό και high-tech

200.863 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2020)

Δε χρειάζεται και πολλή προσπάθεια για να διαπιστώσει κανείς τη σχεδιαστική, αλλά και ποιοτική, ομοιότητα στο ταμπλό του νέου Captur με εκείνο του Clio. Στo «Smart Cockpit», όπως το ονομάζει η Renault, έχει γίνει ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού (ταμπλό, μπροστινές πόρτες, χώρος γύρω από τον επιλογέα), στοιχείο που κάνει αισθητή τη σοβαρή προσπάθεια για μια premium αίσθηση. Το ίδιο και η γερή συναρμογή, αλλά και το προσεγμένο φινίρισμα με τη μοναδική παραφωνία να αφορά στο (μεγάλο και πρακτικό) συρταρωτό ντουλαπάκι συνοδηγού. Επιπλέον, το νέο τιμόνι είναι εξαιρετικό στην αφή, ιδιαίτερα λειτουργικό και προσφέρει στον οδηγό την ευκαιρία να βλέπει πιο εύκολα τις πληροφορίες που εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων. Ο τελευταίος εκτός από τη συμβατική του έκφανση στις βασικές εκδόσεις, προσφέρεται και σε ψηφιακή μορφή με διαμορφούμενες οθόνες 7 ή 10,2 ιντσών με την μεγαλύτερη να ενσωματώνει και το σύστημα πλοήγησης, όπως στο μοντέλο της δοκιμής. Στα συν φυσικά και η διαθέσιμη κάθετη, αλά tablet, οθόνη αφής (7 ή 9,3 ιντσών) για το εξελιγμένο σύστημα infotainment Εasy Link.
Τέλος, τον μοντέρνο χαρακτήρα τονίζουν οι πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης με διχρωμίες στις επενδύσεις, με ανάλογες του εξωτερικού χρώματος ενθέσεις στο ταμπλό, ενώ υπάρχουν και πολλές επιλογές για το φωτισμό της καμπίνας. 

Χώροι-Πρακτικότητα: Σημείο αναφοράς
Ένα από τα χαρακτηριστικά, που βοήθησαν το πρώτο Captur να γίνει best seller ήταν και η τονισμένη πρακτικότητα της καμπίνας του. Ε λοιπόν, το νέο μοντέλο είναι ακόμη καλύτερο. Εκμεταλλευόμενο την αύξηση των διαστάσεων και του μεταξονίου του (πλέον στα 2.639 χλστ.), το Captur είναι πιο ευρύχωρο με περισσότερο χώρο για τα γόνατα (ειδικά), τους ώμους και τα κεφάλια των πίσω. Το συρόμενο πίσω κάθισμα σε διαδρομή 160 χλστ. παραμένει, ενώ η χωρητικότητα των διαφόρων αποθηκευτικών χώρων της καμπίνας αυξήθηκε στα 27 λτ..
Ακόμη πιο αισθητή είναι η αύξηση του χώρου αποσκευών, ο οποίος διαθέτει διπλό πάτωμα και στην περίπτωση που το πίσω κάθισμα είναι τραβηγμένο τέρμα εμπρός, φτάνει σε χωρητικότητα τα 536 λτ., μια κορυφαία τιμή για την κατηγορία. Να σημειωθεί πως ακόμη και με την επιλογή του κορυφαίου ηχοσυστήματος της BOSE, ο χώρος αποσκευών δεν μειώνεται χάρη στην καινοτόμα τοποθέτηση του subwoofer μέσα στην πίσω αριστερή κολώνα.
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FORD
ESPRINTER 5 THINKS