ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Σε συνδυασμό με το μη απενεργοποιούμενο, αλλά εξαιρετικά αποτελεσματικό σε λειτουργία ESP, τα περιθώρια του Renault Captur είναι υψηλά και οι αντιδράσεις απόλυτα προβλέψιμες και προοδευτικές

Στο δρόμο: Με ποιοτική κύλιση και ικανότητες εντός και εκτός

200.866 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2020)

Το Renault Captur έχει τον τρόπο να κερδίζει τις εντυπώσεις με το καλημέρα. Σωστή θέση οδήγησης, απροβλημάτιστη περιφερειακή ορατότητα (μέχρι και τα προσκέφαλα διαθέτουν σχετική ειδική σχεδίαση) και εργονομία είναι τα ορεκτικά. Μετά έρχεται ο εξαιρετικός κινητήρας, που δουλεύει με χαρακτηριστική προθυμία, αλλά και ξεχωριστός συνδυασμός ποιοτικής κύλισης και χαμηλού θορύβου στην καμπίνα. Είναι χαρακτηριστικό το πόσο «προστατευμένη» από το θόρυβο είναι η καμπίνα του Renault Captur με το ειδικό όργανο να δείχνει νούμερα που αντιστοιχούν σε premium μικρομεσαίο, παρά σε mainstream μικρό crossover. Από την άλλη, η σταθερότητα και η ευθυβολία του Renault Captur στην ευθεία είναι χαρακτηριστικές.

Με 210 χλστ. από το έδαφος (174 με πλήρες φορτίο), το νέο Captur θα ξεπεράσει με ευκολία τις ανωμαλίες του δρόμου, αλλά και τα εμπόδια στο κακοτράχαλο, χωρίς να μεταφέρει κλονισμούς στην καμπίνα με την σφιχτούτσικη, πλην απορροφητική, ανάρτηση να μην επιτρέπει έντονες κλίσεις στο αμάξωμα, ακόμα και σε απότομες αλλαγές πορείας. Σε συνδυασμό με το μη απενεργοποιούμενο, αλλά εξαιρετικά αποτελεσματικό σε λειτουργία ESP, τα περιθώρια είναι υψηλά και οι αντιδράσεις απόλυτα προβλέψιμες και προοδευτικές.

Το γρήγορο τιμόνι θα μεταφέρει τις εντολές στο αμάξωμα πολύ αποτελεσματικά, ωστόσο έχει σχετικά ελαφριά αίσθηση προς όφελος της ευκολίας όχι όμως και της πληροφόρησης. Πάντως ο κύκλος στροφής αυξήθηκε στα 11,1 μ. επηρεάζοντας κάπως την ευελιξία στην πόλη, αλλά και πάλι σε μικρό βαθμό απέναντι στην αύξηση των διαστάσεων και του μεταξονίου.

Αν θεωρητικά είχαμε κάτι σοβαρό να προσάψουμε στο νέο Captur, είναι η παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς, στην πράξη όμως όχι μόνο δεν παρατηρήσαμε κόπωση ή ανασφάλεια στο φρενάρισμα, αλλά σύμφωνα με τις μετρήσεις μας πετύχαμε άκρως αποτελεσματικές επιδόσεις (100-0 χλμ./ώρα σε 37,1 μ.). Το απόλυτα ασφαλές προφίλ του νέου Renault Captur συμπληρώνεται-διαμορφώνεται και από τα πολλά σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης, όπως το στάνταρ Active Emergency Braking με αναγνώριση πεζού και ποδηλάτη, το Lane Departure Warning, το Lane Keeping Assist, το Active Rear Vehicle Detection, το Highway & Traffic Jam Companion και πολλά άλλα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

PEUGEOT
BRIDGESTONE ODHGOS ELASTIKON