Η «δυνατή» diesel έκδοση του νέου Clio με τον 1,5 dCi κινητήρα των 115 ίππων, συνεχίζει την παράδοση της προηγούμενης γενιάς, που ήθελε το μικρό της Renault να είναι κορυφαίο σε κατανάλωση και χωρίς εκπτώσεις στις επιδόσεις του.
What is new
- Κινητήρας 1,5 dCi με 115 άλογα
- Καίει 5,1 λτ./100 χλμ.
- Από 19.970 ευρώ στην έκδοση Dynamic
Η ισχυρή πετρελαιοκίνητη έκδοση του Renault Clio 1,5 dCi με τα 115 άλογα –υπάρχει και αυτή με τα 85- δίνει στο γαλλικό μικρό, πέρα από την εξαιρετική οικονομία καυσίμου και ανταγωνιστικές επιδόσεις. Στον τομέα της εμφάνισης δεν υπάρχει καμία διαφορά συγκριτικά με τη βενζινοκίνητη έκδοση των 100 ίππων που δοκιμάσαμε πρόσφατα, διατηρώντας τη γνωστή δυναμική και μοντέρνα σιλουέτα του, με τη C-Shape αισθητική της μάσκας και των LED φωτιστικών σωμάτων και τις δυναμικές γραμμές των πίσω παραθύρων να συνθέτουν ένα πιο ευχάριστο αισθητικό αποτέλεσμα.
Με 19.970 ευρώ στην πλούσια έκδοση Dynamic
Η ισχυρότερη diesel έκδοση του Clio είναι διαθέσιμη από 19.970 ευρώ, μόνο στο πλουσιότερο επίπεδο Dynamic. Η «τσιμπημένη» τιμή του Clio, που διαθέτει 5ετή εγγύηση και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, συνοδεύεται από ένα πολύ πλούσιο πακέτο στάνταρ εξοπλισμού, στο οποίο περιλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Επιπλέον των άλλων εκδόσεων, θα συναντήσουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 7``, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες. Πέραν αυτών στιλιστικά η έκδοση Dynamic περιλαμβάνει επίσης λεπτομέρειες χρωμίου και εμπρός προβολείς Full LED Pure Vision.
Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο και πολύ αξιόλογο,αλλά όταν δίνεις 20000€ για μικρό με μία μικρή θυσία της τάξης 1000€ παραπάνω ,πηγαίνεις σε megane που είναι σαφώς καλύτερη επιλογή από κάθε άποψη.Το πρόβλημα αυτό υπάρχει και σε άλλες εταιρείες όπου οι τιμές των νέων μικρών με μεσαίο εξοπλισμό π.χ 208,polo,fiesta,κλπ, πλησιάζουν τις τιμές των επόμενων μεσαίων .Για μένα τα χρήματα για ένα μικρό είναι το πολύ 15000€, μετά πας στην επόμενη κατηγορία.
Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο και πολύ αξιόλογο,αλλά όταν δίνεις 20000€ για μικρό με μία μικρή θυσία της τάξης 1000€ παραπάνω ,πηγαίνεις σε megane που είναι σαφώς καλύτερη επιλογή από κάθε άποψη.Το πρόβλημα αυτό υπάρχει και σε άλλες εταιρείες όπου οι τιμές των νέων μικρών με μεσαίο εξοπλισμό π.χ 208,polo,fiesta,κλπ, πλησιάζουν τις τιμές των επόμενων μεσαίων .Για μένα τα χρήματα για ένα μικρό είναι το πολύ 15000€, μετά πας στην επόμενη κατηγορία.
Μη μου πείτε ότι έχει 20000+€ κι έχει ταμπούρα πίσω...