Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης αποσβένει ιδανικά τις ανωμαλίες, ενώ σε πολύ υψηλά επίπεδα είναι και η κύλιση, συμπληρώνοντας έτσι το άνετο προφίλ του Clio.
Στο δρόμο: Ανετο σαν μικρομεσαίο & ευχάριστο
119.436 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2020)
Τα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά του Clio δεν αλλοιώνονται συγκριτικά με την βενζινοκίνητη έκδοση που δοκιμάσαμε, παρά τα 100 επιπλέον κιλά της diesel έκδοσης. Έτσι το μοντέλο της Renault διατηρήσει το άνετο και ασφαλές του οδηγικό προφίλ, τονίζοντας ωστόσο και την δυναμική του συμπεριφορά.
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης αποσβένει ιδανικά τις ανωμαλίες, θυμίζοντας ακριβότερες κατασκευές ανώτερης κατηγορίας ενώ σε πολύ υψηλά επίπεδα είναι και η κύλιση, συμπληρώνοντας έτσι το άνετο προφίλ του Clio.
Από εκεί και πέρα, το γαλλικό μικρό μπορεί να γίνει και πιο οδηγοκεντρικό, χάρη στο αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης και την καλύτερη θέση οδήγησης, τα οποία σε συνεργασία με το πλαίσιο, κρατάνε ουδέτερο σε συνθήκες πίεσης το Clio.
Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο και πολύ αξιόλογο,αλλά όταν δίνεις 20000€ για μικρό με μία μικρή θυσία της τάξης 1000€ παραπάνω ,πηγαίνεις σε megane που είναι σαφώς καλύτερη επιλογή από κάθε άποψη.Το πρόβλημα αυτό υπάρχει και σε άλλες εταιρείες όπου οι τιμές των νέων μικρών με μεσαίο εξοπλισμό π.χ 208,polo,fiesta,κλπ, πλησιάζουν τις τιμές των επόμενων μεσαίων .Για μένα τα χρήματα για ένα μικρό είναι το πολύ 15000€, μετά πας στην επόμενη κατηγορία.
Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο και πολύ αξιόλογο,αλλά όταν δίνεις 20000€ για μικρό με μία μικρή θυσία της τάξης 1000€ παραπάνω ,πηγαίνεις σε megane που είναι σαφώς καλύτερη επιλογή από κάθε άποψη.Το πρόβλημα αυτό υπάρχει και σε άλλες εταιρείες όπου οι τιμές των νέων μικρών με μεσαίο εξοπλισμό π.χ 208,polo,fiesta,κλπ, πλησιάζουν τις τιμές των επόμενων μεσαίων .Για μένα τα χρήματα για ένα μικρό είναι το πολύ 15000€, μετά πας στην επόμενη κατηγορία.
Μη μου πείτε ότι έχει 20000+€ κι έχει ταμπούρα πίσω...