Το Clio της δοκιμής μας διαθέτει τον γνώριμο πλέον 1,5 dCi Blue diesel κινητήρα της Renault, με σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού, περιορίζοντας έτσι τους ρύπους και δίνοντας την ευχέρεια στους μηχανικούς να αυξήσουν την ισχύ του στους 115 ίππους, από τους 110 της προηγούμενης γενιάς, με 260 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ..
Η λειτουργία του κινητήρα είναι αρκετά γραμμική, με τη ροπή να απλώνεται ομαλότερα από χαμηλότερες στροφές και το μοτέρ να ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του γκαζιού, χωρίς να κροταλίζει, διατηρώντας έτσι τον πολιτισμένο χαρακτήρα του. Παράλληλα η συνεργασία με το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο φέρνει αποτελέσματα στην οικονομία, με τα Clio να χρειάζεται μόλις 5,1 λτ./100 χλμ., νούμερο που μπορεί να πέσει κι άλλο με το χρήση του μπουτόν Eco.
Οι επιδόσεις είναι ανταγωνιστικές συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, όπου το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,0 δλ., ενώ οι ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα πραγματοποιούνται σε 8,0 και 11,8 δλ. με 4η και 5η σχέση αντίστοιχα.
Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο και πολύ αξιόλογο,αλλά όταν δίνεις 20000€ για μικρό με μία μικρή θυσία της τάξης 1000€ παραπάνω ,πηγαίνεις σε megane που είναι σαφώς καλύτερη επιλογή από κάθε άποψη.Το πρόβλημα αυτό υπάρχει και σε άλλες εταιρείες όπου οι τιμές των νέων μικρών με μεσαίο εξοπλισμό π.χ 208,polo,fiesta,κλπ, πλησιάζουν τις τιμές των επόμενων μεσαίων .Για μένα τα χρήματα για ένα μικρό είναι το πολύ 15000€, μετά πας στην επόμενη κατηγορία.
Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο και πολύ αξιόλογο,αλλά όταν δίνεις 20000€ για μικρό με μία μικρή θυσία της τάξης 1000€ παραπάνω ,πηγαίνεις σε megane που είναι σαφώς καλύτερη επιλογή από κάθε άποψη.Το πρόβλημα αυτό υπάρχει και σε άλλες εταιρείες όπου οι τιμές των νέων μικρών με μεσαίο εξοπλισμό π.χ 208,polo,fiesta,κλπ, πλησιάζουν τις τιμές των επόμενων μεσαίων .Για μένα τα χρήματα για ένα μικρό είναι το πολύ 15000€, μετά πας στην επόμενη κατηγορία.
Μη μου πείτε ότι έχει 20000+€ κι έχει ταμπούρα πίσω...