Τεχνικά χαρακτηριστικά Renault Clio 1,5 Blue dCi 100 PS Κινητήρας* Κυβισμός (κ.εκ.) 1.461 Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/8 Τροφοδοσία turbo diesel common rail Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 100/3.750 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 260/1.750-2.500 Start/Stop ΝΑΙ Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.248 Κιβώτιο-Μετάδοση Τύπος κιβωτίου Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων Κίνηση Στους εμπρός τροχούς Eπιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,9 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 8,0/11,3 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 11,2/14,1 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 174 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση εργοστασιακή* 4,2 Μέση δοκιμής 5,0 Ρεζερβουάρ (λτ.)* 55 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 109-110 *εργοστασιακές μετρήσεις Εξοπλισμός - τιμή Renault Clio 1,5 Blue dCi 100 PS ESP * Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος * Αερόσακοι 6 Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */* Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδ. */O Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */* (Air Condition * Ηχοσύστημα/Οθόνη αφής */έγχρωμη αφής 7 ιντσών Ψηφιακός πίνακας οργάνων * (7 ιντσών) Cruise control O Ζάντες αλουμινίου O Φώτα ημέρας * (LED) Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια Έκδοση Evolution Τιμή από (ευρώ) *: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Renault Clio 1,5 Blue dCi 100 PS Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι 258 χλστ. Πίσω φρένα Ταμπούρα 8" 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,9 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.518/1506 Στροφές τιμονιού 2,7 Κύκλος στροφής (μ.) 10,4 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 65,9/67,7 Διαστάσεις (χλστ.)* Renault Clio Κεφάλι οδηγού 89 Κεφάλι πίσω 21 Πλάτος εμπρός 1.348 Πλάτος πίσω 1.265 Πόδια πίσω 96 Χώρος αποσκευών (λτ.) 366 ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.053x1.798x1.439 Μεταξόνιο (χλστ.) 2.583 *Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών< Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1Renault Clio diesel: Πόσο συμφέρει τώρα που από 20 έφτασε 24.000 ευρώ;Σελίδα 2Εξοπλισμός, τιμή: Από 23.970 ευρώ χωρίς ζάντες αλουμινίουΣελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Digital και καλοφτιαγμένο, αλλά πίσω δε θα βολέψει 3ο επιβάτηΣελίδα 4Κινητήρας: Ροπάτος από χαμηλά, στα ίδια επίπεδα η κατανάλωση αλλά...Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο και αποτελεσματικό Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά