ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
78.130 Επισκέψεις στο άρθρο (1/5/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά Renault Clio 1,5 Blue dCi 100 PS
Κινητήρας*
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.461
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/8
Τροφοδοσία turbo diesel common rail
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 100/3.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 260/1.750-2.500
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.248
Κιβώτιο-Μετάδοση
Τύπος κιβωτίου Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,9
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 8,0/11,3
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 11,2/14,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 174
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
Μέση εργοστασιακή* 4,2
Μέση δοκιμής 5,0
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 55
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 109-110
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή Renault Clio 1,5 Blue dCi 100 PS
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδ. */O
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
(Air Condition *
Ηχοσύστημα/Οθόνη αφής */έγχρωμη αφής 7 ιντσών
Ψηφιακός πίνακας οργάνων * (7 ιντσών)
Cruise control O
Ζάντες αλουμινίου O
Φώτα ημέρας * (LED)
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια
Έκδοση Evolution
Τιμή από (ευρώ)  
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Renault Clio 1,5 Blue dCi 100 PS
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι 258 χλστ.
Πίσω φρένα Ταμπούρα 8"
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,9
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.518/1506
Στροφές τιμονιού 2,7
Κύκλος στροφής (μ.) 10,4
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 65,9/67,7
Διαστάσεις (χλστ.)* Renault Clio
Κεφάλι οδηγού 89
Κεφάλι πίσω 21
Πλάτος εμπρός 1.348
Πλάτος πίσω 1.265
Πόδια πίσω 96
Χώρος αποσκευών (λτ.) 366
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.053x1.798x1.439
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.583
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Renault Clio diesel: Πόσο συμφέρει τώρα που από 20 έφτασε 24.000 ευρώ;
Σελίδα 2Εξοπλισμός, τιμή: Από 23.970 ευρώ χωρίς ζάντες αλουμινίου
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Digital και καλοφτιαγμένο, αλλά πίσω δε θα βολέψει 3ο επιβάτη
Σελίδα 4Κινητήρας: Ροπάτος από χαμηλά, στα ίδια επίπεδα η κατανάλωση αλλά...
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο και αποτελεσματικό
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
LEAO TEST