Στάνταρ είναι πλέον ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 7 ιντσών, ο οποίος παραμετροποιείται από τον οδηγό, παρέχοντάς του όλες τις αναγκαίες πληροφορίες.
Κόντρα στην τάση για εξαφάνιση του diesel, ειδικά στα μικρά αυτοκίνητα, η Renault διατήρησε στη γκάμα του ανανεωμένου Clio μία πετρελαιοκίνητη επιλογή. Αλλωστε η γαλλική φίρμα έχει παράδοση στο diesel, τη στιγμή πάντως που το Clio είναι διαθέσιμο και με επιλογή διπλού καυσίμου βενζίνης-LPG. Για να επιστρέψουμε στο θέμα μας, η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault προσφέρει την συγκεκριμένη έκδοση κινητήρα σε δύο εξοπλιστικές επιλογές.
Στην βάση της γκάμας βρίσκουμε το πακέτο Evolution (23.970 ευρώ) το οποίο, θα χαρακτηρίζαμε σχετικά πλήρες από πλευράς ανέσεων και συστημάτων υποβοήθησης. Μεταξύ άλλων, θα δούμε 7άρα οθόνη αφής με πλοήγηση, LED προβολείς, cruise control και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, όχι όμως και ζάντες αλουμινίου. Τις τελευταίες μαζί με άλλα στοιχεία, όπως κάμερα όπισθεν, θα τις βρει κανείς στο επόμενο εξοπλιστικό επίπεδο Evolution Plus (24.970 ευρώ) από το οποίο πάντως θα θέλαμε καλούδια όπως αυτόματο σύστημα κλιματισμού και μεγαλύτερη των 7 ιντσών κεντρική οθόνη.