Ελαστικός και εξαιρετικά οικονομικός στην κατανάλωση diesel, ειδικά στο ταξίδι, ο 1,5 dCi των 100 ίππων. Με τιμή πλέον 23.970 (+4 χιλιάδες σε σχέση με πριν) πρέπει να κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα στην εθνική για να κάνεις απόσβεση σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Το μοντέλο της δοκιμής εξοπλίζεται με τον γνώριμο 1,5 dCi Blue diesel κινητήρα της Renault. Αρκετά γραμμική η λειτουργία του, με το μοτέρ να ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του γκαζιού, χωρίς να κροταλίζει ιδιαίτερα, διατηρώντας έτσι τον πολιτισμένο χαρακτήρα του. Συγκριτικά με την πιο «δυνατή» έκδοση, που ήταν διαθέσιμη παλαιότερα έχει χάσει 15 ίππους (100 PS), ωστόσο η ροπή απλώνεται από πιο χαμηλές στροφές (1.750 σ.α.λ.) σε σχέση με τις 2.000 στις οποίες «έπιανε» τα 260 Nm το Clio των 115 αλόγων. Σε κάθε περίπτωση, βλέπουμε μικρή υστέρηση κατά 0,4" στα 0-100 χλμ./ώρα, αλλά καλύτερες ρεπρίζ για προσπεράσεις (60-100 με 4η/5η σε 8,0/11,3 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 11,2/14,1 δλ. από 8,0/12,2 και 11,8/15,6 δλ. αντίστοιχα. Το ατού πάντως είναι στην οικονομία με τη μέση κατανάλωση diesel να είναι σύμφωνα με τις μετρήσεις μας στα 5,0 λτ./100 χλμ. Στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα πέφτει σημαντικά και είναι γύρω στα 3,2 λτ./100 χλμ.. Στην πόλη όμως ανεβαίνει στα 6 λτ./100 χλμ. σε αντίθεση με ένα full υβριδικό βενζίνης που καίει τα μισά.