Ακόμα και σε έντονες κακοτεχνίες, οι επιβάτες δεν θα ενοχληθούν από κραδασμούς ή θορύβους, ενώ σε υψηλές ταχύτητες, το πάτημα του Clio είναι στιβαρό και το αμάξωμα δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους και αλλαγές πορείας.
Όπως σε κάθε έκδοσή του, το Renault Clio, διατηρεί το άνετο και ασφαλές του οδηγικό προφίλ. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης αποσβένει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, ενώ σε πολύ υψηλά επίπεδα είναι και η κύλιση. Η βελτιωμένη καμπύλη ροπής δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να έχει «γκάζι» νωρίτερα και να ψάξει το κάτι παραπάνω οδηγικά. Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και για την θέση οδήγησης, την ώρα που το πλαίσιο και το καλό τιμόνι κρατάνε το αυτοκίνητο ουδέτερο σε συνθήκες πίεσης. Κανένα παράπονο και από τα φρένα, με την ύπαρξη ταμπούρων πίσω να μην επηρεάζει την αποτελεσματικότητα, αλλά και να μην δικαιολογείται σε αυτή την τιμή που πωλείται το αυτοκίνητο.
+ Οικονομία καυσίμου, εμφάνιση, άνεση ανάρτησης, χώρος αποσκευών, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά - Αύξηση τιμής, στενό πίσω κάθισμα, μικρή στάνταρ οθόνη infotainment, θέση μπουτόν για πορτ-μπαγκάζ χαμηλά στον προφυλακτήρα (λερώνεται εύκολα τις βροχερές μέρες)
Σε μία κλάση στην οποία το diesel είναι είδος προς εξαφάνιση, το Renault Clio συνεχίζει να κρατάει ψηλά τη σημαία της σχετικής οικονομίας. Ωστόσο ο φίλος του diesel, που θα το επιλέξει, θα κληθεί να το πληρώσει 4 χιλιάρικα πάνω σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο καθυστερώντας να κάνει τη σχετική απόσβεση, ειδικά αν δεν κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα στην εθνική. Το έτερο δε diesel μοντέλο της κατηγορίας, το C3, ξεκινάει από πιο χαμηλά, τα 20.700 ευρώ χωρίς έκπτωση.