ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το μεγάλο πλεονέκτημα του 1,6 TDI είναι το γερό του τράβηγμα χάρη στην πλούσια ροπή των 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Ο συνδυασμός με το DSG κιβώτιο είναι αποτελεσματικός.

Κινητήρας – Επιδόσεις: Ροπάτος, αλλά «τσιμπάει»

90.890 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2019)

Ο 1,6 TDI  διαθέτει σύστημα με υγρό εξάτμισης AdBlue και αποδίδει 116 άλογα με 250 Nm ροπής από τις 1.500 – 3.250 σ.α.λ., που φαίνεται στην πράξη με δυνατό τράβηγμα, ειδικά όταν το Ateca είναι φορτωμένο σε μια ανηφορική διαδρομή. Σε συνδυασμό με το άμεσο και σε γρήγορες αλλαγές  7τάχυτο DSG διπλού συμπλέκτη κιβώτιο, οι επιδόσεις είναι απόλυτα επαρκείς. Από εκεί και πέρα ο 1,6 TDI ακούγεται λίγο και εμφανίζει κραδασμό, ωστόσο πιο πολύ ενοχλεί η απόκλιση από την θεωρητική μέση κατανάλωση των 4,9 λτ./100 χλμ. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μέσες τιμές γύρω από τα 6,8 λτ./100 χλμ. Μάλιστα με 6,0 λτ./100 χλμ. το SEAT Ateca της δοκιμής έχει μόλις 117 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

KIA
SKODA EXYPNES YPHRESIES