Δοκιμάζουμε το SEAT Ateca με τον 1.600άρη turbo diesel κινητήρα απόδοσης 116 ίππων, που είναι κατάλληλο για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα.
Δοκιμή: SEAT Ateca 1,6 λτ. με 115 PS
56.089 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2019)
Όσοι θέλουν ένα SEAT Ateca για να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα ετησίως, τότε θα βρουν στην πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI αυτό που θέλουν, δίνοντας μόνο 1.600 ευρώ παραπάνω από το βενζινοκίνητο 1.000άρι, που έχει ίδια ιπποδύναμη και ανάλογες επιδόσεις.
Ακόμη και το πετρελαιοκίνητο SEAT Ateca δεν κρύβει τις οδηγοκεντρικές του διαθέσεις, όμως λόγω επιπλέον βάρους είναι κάπως πιο νωθρό από το 1,0 ECO TSI.
Το Αteca αποτέλεσε την πρώτη αυθεντική πρόταση της SEAT στην κατηγορία των Crossover/SUV και δεν κρύβουμε πως η έκδοση με τον 1,0 ECO TSI κινητήρα βενζίνης των 115 ίππων μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, ειδικά αν στο παιχνίδι μπει και η εξαιρετική τιμή των 20.055 ευρώ. Με 115 ίππους όμως προσφέρεται και η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI, που υπόσχεται κορυφαία κατανάλωση καυσίμου. Η διαφορά του κόστους μεταξύ βενζίνης και ντίζελ στο εν λόγω μοντέλο άλλωστε δεν είναι και τόσο μεγάλη -ορίζεται στα 1.600 ευρώ επιπλέον- φαντάζοντας την καλύτερη δυνατή λύση για όσους κάνουν περισσότερα από 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Στην εμφάνιση δεν αλλάζει τίποτα και έτσι οι δυναμικές, αλά Leon, «αιχμηρές» γραμμές σε κερδίζουν με το καλημέρα.