What is new
- 1,5 λτ. TSI κινητήρας με 150 ίππους
- Καίει 8,1 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 15.750 ευρώ
Η νέα γενιά του Ibiza έχει καταφέρει από τις μικρότερες κιόλας εκδόσεις του να μπει δυνατά στην κατηγορία των μικρών, προτάσσοντας στα βασικά του χαρακτηριστικά το σπορ του ταπεραμέντο, την καλή ποιότητα κατασκευής, τους πλούσιους χώρους του και την εξαιρετική σχέση τιμής-αξίας του (από 15.750 ευρώ η έκδοση της δοκιμής). Η έκδοση FR ανέκαθεν ήταν μια πιο σπορ έκδοση που «πατούσε» πάνω στα απλά Ibiza, προβάλλοντας εν γένει και πιο σπορ χαρακτήρα. Η νέα γενιά του Ibiza FR δεν αποστασιοποιείται από αυτό τον χαρακτήρα, όμως εκμεταλλευόμενο τα νέα στοιχεία του ομίλου, προβάλλει ένα πλήρες προφίλ σε όλα τα επίπεδα. Στην έκδοση με τον 1,5 λτ. TSI κινητήρα που δοκιμάζουμε (είναι διαθέσιμη και με 1,0 TSI 115 ίππων), είναι το πλέον γρήγορο και συνάμα πολιτισμένο-καθημερινό Ibiza και κατά την γνώμη μας αφήνει πολύ «χώρο» για την κορυφαία έκδοση Cupra, άσχετα αν προς το παρόν δεν υπάρχει πρόβλεψη για μια τέτοια έκδοση στη νέα γενιά του Ibiza.
Εμφάνιση: Διακριτικά δυναμικό
Όπως αρμόζει στον γενικότερο χαρακτήρα του FR, η εμφάνισή του είναι όσο δυναμική χρειάζεται για να ξεχωρίσει από τα απλά Ibiza και παράλληλα να μην κρίνεται κραυγαλέο. Οι νέοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω έχουν πιο μυώδη σχεδίαση, με τον μπροστινό να φέρει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τον πίσω να ενσωματώνει διαχύτη που πλαισιώνει όμορφα τις δυο μπούκες των εξατμίσεων. Τα λογότυπα FR, το κατά 1,5 εκ. πιο χαμηλό ύψος του αμαξώματος από το έδαφος και οι όμορφες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών, συμπληρώνουν το προφίλ του πιο «καυτού» Ibiza της νέας γενιάς.
Με αυτη την τιμη ειναι πολυ δυνατη επιλογη.