Αλωνίζει στην πόλη με 1,2 ευρώ/100 χλμ. και είναι το πιο προσιτό ηλεκτρικό της ελληνικής αγοράς. Το Skoda Citigoᵉ iV είναι ακόμη μια ευχάριστη έκπληξη από την τσέχικη φίρμα.
Χαρακτηριστικές οι αεροδυναμικές ζάντες του Skoda CITIGOe iV
What is new
- Το ηλεκτρικό μίνι της Skoda
- Mε 83 άλογα και 210 Nm ροπής
- Έως 245 χλμ. πραγματικής αυτονομίας
- Με 17.955 ευρώ (κρατική επιδότηση και απόσυρση)
Αυτό και αν είναι just in time: Η δοκιμή του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Skoda, του Citigoᵉ iV, συνέπεσε με την παρουσίαση του προγράμματος της κυβέρνησης για την ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας. Με το καλημέρα λοιπόν το Citigoᵉ iV ξεκινάει με ένα σημαντικό πλεονέκτημα, που δεν είναι άλλο από την χαμηλή τιμή του. Με 17.955 ευρώ (με κρατική επιδότηση και 1.000 ευρώ bonus απόσυρσης) το ηλεκτρικό μίνι της Skoda είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό μοντέλο της ελληνικής αγοράς. Πως είναι όμως η ζωή με το ηλεκτρικό μίνι μοντέλο της Skoda;
Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά
Το ηλεκτρικό Citigoᵉ iV ξεχωρίζει από τις «κοινές» εκδόσεις, χάρη στην ανασχεδιασμένη και σχεδόν κλειστού τύπου γρίλια της μάσκας, τον αεροδυναμικό προφυλακτήρα, τα ενσωματωμένα στους προβολείς, LED φώτα ημέρας, το πράσινο λογότυπο e δίπλα στο όνομα του μοντέλου και τις αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες, στάνταρ, ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών. Φυσικά στο πίσω μέρος δεν υπάρχουν εξατμίσεις, ενώ το όνομα της φίρμας ξεχωρίζει χάρη στα μεγάλα γράμματα και κάτω δεξιά υπάρχει λογότυπο iV. Το θέμα είναι όμως τι υπάρχει κάτω από το μπροστινό καπό. Εκεί φυσικά αντικρίζει κανείς ένα ηλεκτρικό μοτέρ 83 ίππων και 210 Nm ροπής, νούμερα απόλυτα ικανοποιητικά για ένα αυτοκίνητο που προορίζεται κυρίως για αστική χρήση. Ακόμα πιο καλά είναι τα νέα από το μέτωπο της αυτονομίας με την Skoda να υπόσχεται 260 χιλιόμετρα, χάρη στην μπαταρία των 36,8 κWh (αξιοποιήσιμες οι 32,3 κιλοβατώρες). Με τη χρήση καλωδίου φόρτισης CCS (Combined Charging System) σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 40 kW, το 80% της φόρτισης γίνεται σε περίπου 1 ώρα. Με wall-box ισχύος 7,2 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει στο 80% μέσα σε 4 ώρες και 15 λεπτά ή σε 12 ώρες και 43 λεπτά με χρήση οικιακού εναλλασσόμενου ρεύματος 2,3 kW.
18.000 ευρώ. Δεν το λες και λίγο και πρακτικά διανύοντας 15.000 χλμ ετησίως θα κάνεις απόσβεση χοντρικά σε 8 χρόνια σε σχέση με το απλό citygo. Ίσως θα έπρεπε το κίνητρο της επιδότησης και της απόσυρσης να ήταν πιο γενναίο-να κόστιζε δλδ το αμάξι 13.000 - 14.000 ευρώ- εκεί το σκεφτόσουν
18.000 ευρώ. Δεν το λες και λίγο και πρακτικά διανύοντας 15.000 χλμ ετησίως θα κάνεις απόσβεση χοντρικά σε 8 χρόνια σε σχέση με το απλό citygo. Ίσως θα έπρεπε το κίνητρο της επιδότησης και της απόσυρσης να ήταν πιο γενναίο-να κόστιζε δλδ το αμάξι 13.000 - 14.000 ευρώ- εκεί το σκεφτόσουν
Δεκαοκτώ χιλιάρικα για ένα "κουβά" έστω και ηλεκτρικό είναι πάρα πολλά. Σε καμμια πενταετία βλέπουμε