+ Αυτονομία και ηλεκτρική κατανάλωση στην πόλη, επιδόσεις στην καθημερινότητα, στιβαρότητα κατασκευής, ησυχία καμπίνας, ευελιξία-ευχρηστία, χώροι επιβατών και αποσκευών, τιμή - Απουσία αυτόματου φρεναρίσματος, πίσω παράθυρα με μεντεσέ, απόσβεση ανωμαλιών
Εύχρηστο, φιλικό και πρακτικό στην καθημερινότητα, το Skoda Citigoᵉ iV είναι το πιο προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο της ελληνικής αγοράς. Σίγουρα 17.955 ευρώ (με επιδότηση αγοράς και απόσυρση) είναι πολλά για ένα μίνι, αλλά η επιλογή του δεν μπορεί να γίνει με μόνο κριτήριο την τιμή. Το ηλεκτρικό της Skoda είναι το εισιτήριο για το ηλεκτρικό αύριο, που είτε το θέλουμε, είτε όχι έχει γίνει σήμερα…
18.000 ευρώ. Δεν το λες και λίγο και πρακτικά διανύοντας 15.000 χλμ ετησίως θα κάνεις απόσβεση χοντρικά σε 8 χρόνια σε σχέση με το απλό citygo. Ίσως θα έπρεπε το κίνητρο της επιδότησης και της απόσυρσης να ήταν πιο γενναίο-να κόστιζε δλδ το αμάξι 13.000 - 14.000 ευρώ- εκεί το σκεφτόσουν
18.000 ευρώ. Δεν το λες και λίγο και πρακτικά διανύοντας 15.000 χλμ ετησίως θα κάνεις απόσβεση χοντρικά σε 8 χρόνια σε σχέση με το απλό citygo. Ίσως θα έπρεπε το κίνητρο της επιδότησης και της απόσυρσης να ήταν πιο γενναίο-να κόστιζε δλδ το αμάξι 13.000 - 14.000 ευρώ- εκεί το σκεφτόσουν
Δεκαοκτώ χιλιάρικα για ένα "κουβά" έστω και ηλεκτρικό είναι πάρα πολλά. Σε καμμια πενταετία βλέπουμε