Λιτό, αλλά γεροδεμένο και ικανοποιητικό εξοπλισμό το εσωτερικό του Skoda CITIGOe iV.
Eσωτερικό-Χώροι: Λιτό, στιβαρό και άνετο για 4
76.765 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2020)
Το εσωτερικό του Citigoᵉ iV είναι λιτό με αρκετές ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες, αλλά η αίσθηση στιβαρότητας είναι έντονη. Στα όργανα υπάρχει «πράσινη» περιοχή ωφέλιμης λειτουργίας, ενώ ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου μιας σχέσης έχει επίσης πράσινες ραφές. Ξεχωρίζει το μπουτόν επιλογής προγράμματος ECO ή ECO+, ο δείκτης καυσίμου που δείχνει τη φόρτιση της μπαταρίας και το στροφόμετρο, που δείχνει και την ανάκτηση ενέργειας.
Παρκάρει σχεδόν παντού και είναι «μανιτζέβελο», κυρίως όμως είναι πρακτικό και αρκούντως ευρύχωρο ακόμα και για μια 4μελή οικογένεια. Ο δε χώρος αποσκευών των 250 λτ. έχει ελάχιστα επηρεαστεί από την ηλεκτρική αρχιτεκτονική παραμένοντας σε κορυφαίο επίπεδο για τα δεδομένα της μίνι κατηγορίας.
Κατά τα άλλα, το ηλεκτρικό Citigo είναι Citigo, κάτι που μεταφράζεται σε πρακτικότητα (για τα δεδομένα της κατηγορίας), simply clever λύσεις που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της Skoda, και κάποιες εκπτώσεις που συναντάς στα μίνι, όπως τους μεντεσέδες στα πίσω παράθυρα.
18.000 ευρώ. Δεν το λες και λίγο και πρακτικά διανύοντας 15.000 χλμ ετησίως θα κάνεις απόσβεση χοντρικά σε 8 χρόνια σε σχέση με το απλό citygo. Ίσως θα έπρεπε το κίνητρο της επιδότησης και της απόσυρσης να ήταν πιο γενναίο-να κόστιζε δλδ το αμάξι 13.000 - 14.000 ευρώ- εκεί το σκεφτόσουν
18.000 ευρώ. Δεν το λες και λίγο και πρακτικά διανύοντας 15.000 χλμ ετησίως θα κάνεις απόσβεση χοντρικά σε 8 χρόνια σε σχέση με το απλό citygo. Ίσως θα έπρεπε το κίνητρο της επιδότησης και της απόσυρσης να ήταν πιο γενναίο-να κόστιζε δλδ το αμάξι 13.000 - 14.000 ευρώ- εκεί το σκεφτόσουν
Δεκαοκτώ χιλιάρικα για ένα "κουβά" έστω και ηλεκτρικό είναι πάρα πολλά. Σε καμμια πενταετία βλέπουμε