Χάρη στην τετρακίνηση και τα θεόρατα ελαστικά, το κορυφαίο Skoda Kodiaq προσφέρει πρακτικά ατελείωτη πρόσφυση στην άσφαλτο. Λόγω βάρους όμως όταν ξεπεραστεί το όριο, η κατάσταση ζορίζει πολύ.
Στο δρόμο: ¶ρμα ταχείας επέμβασης
42.162 Επισκέψεις στο άρθρο (29/11/2020)
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 7 προγράμματα λειτουργίας (Eco, Comfort, Normal, Sport, Snow, Off-Road και Individual) με τα δύο πρώτα να δίνουν προτεραιότητα στην χαμηλή κατανάλωση και την υποδειγματική ποιότητα κύλισης αντίστοιχα. Το πραγματικό του πρόσωπο το Kodiaq RS το δείχνει με την επιλογή Sport, η οποία μεταξύ άλλων ενεργοποιεί και το σύστημα ενίσχυσης του ήχου Dynamic Sound Boost, που αφυπνίζει μια συσκευή κοντά στην απόληξη της εξάτμισης και που μεταλλάσει τον ήχο τεχνητά. Και στην πράξη δουλεύει, αφού μεταμορφώνει τον αδιάφορο κατά τα άλλα ήχο του κινητήρα σε μια μπάσα ηχητική πανδαισία, που θυμίζει 8κύλινδρο, αγριεμένο, σύνολο βενζίνης και όχι 4 κύλινδρο diesel.
Επιπλέον, η Sport λειτουργία προσφέρει την αντίστοιχη ρύθμιση σε ανάρτηση, τιμόνι, κιβώτιο, τετρακίνηση και ηλεκτρονικό διαφορικό EDS. Σαν αποτέλεσμα, το Kodiaq RS κρύβει μέρος του όγκου και του βάρους του στρίβοντας με άμεσες αντιδράσεις, συγκρατημένη κλίση και πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, χάρη στο πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, αλλά και στους θεόρατους τροχούς των 20 ιντσών με στάνταρ ελαστικά 235/45! Ακόμη και σε απαιτητικές διαδρομές το προοδευτικού βήματος τιμόνι προσφέρει κολακευτική αίσθηση, ενώ στις ανοιχτές καμπές το σύνολο είναι κυριολεκτικά ακλόνητο. Η κύλιση είναι φυσικά σφιχτή, χωρίς να γίνεται δυσάρεστη, ενώ στη Normal λειτουργία το ταξίδι είναι άνετο, ευχάριστο και ήσυχο με σπουδαία ποιότητα κύλισης και χαμηλό θόρυβο. Για το χώμα υπάρχει το ξεχωριστό ειδικό πρόγραμμα και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, που βοηθούν ακόμα και στο πολύ δύσκολο ανάγλυφο. Πάντως το χαμηλό προφίλ των ελαστικών απαιτεί προσοχή.
Και με το φρενάρισμα τι γίνεται; Πόσο καλό είναι το Skoda Kodiaq RS στον εν λόγω τομέα; Δεν πρέπει να μας διαφεύγει άλλωστε το γεγονός ότι μιλάμε για ένα όχημα που με τον οδηγό και 7θέσια διάταξη ξεπερνά σε βάρος τους 1,9 τόνους. Η απάντηση είναι «εξαιρετικό», καθώς το θηριώδες SUV ακινητοποιείται μετά από μόλις 36,7 μέτρα (100-0 χλμ./ώρα). Οτιδήποτε κάτω από τα 40 μέτρα είναι «AutoTρίτη approved», πολλώ δε μάλλον όταν αναφερόμαστε σε ένα αυτοκίνητο με τον όγκο του Skoda Kodiaq RS.
Αυτό το όχημα δεν είναι για ιθαγενείς του λόγου μας μπορούν να το χαρούν γειτονικά κράτη,Εμείς είμαστε τιμωρημένοι από το 08