6 φωτογραφίες »

Επιλέγοντας την επιλογή «Sport» η απόκριση είναι άμεση και οι επιδόσεις καυτές. 3,3 δλ. για το 30-80 χλμ./ώρα, όσα σχεδόν και για το 60-100 χλμ./ώρα και 4,3 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα.

Κατανάλωση, επιδόσεις & οδική συμπεριφορά

37.585 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2021)

Με σωστή διαχείριση δεν καις τίποτα
Μπορεί να σας φάνηκαν πολύπλοκα τα παραπάνω, όμως αφενός θα πρέπει να μάθετε να ζείτε στην εξηλεκτρισμένη εποχή, αφετέρου στην πράξη είναι πολύ πιο εύκολα από τη θεωρεία. Μάλιστα με σωστή διαχείριση μπορείτε να έχετε εξαιρετικά χαμηλά νούμερα κατανάλωσης. Εμείς στη δοκιμή μας είδαμε μέση κατανάλωση στα 5,5 λίτρα και ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 50 χλμ.. 

Επί της ουσίας σε συνθήκες πόλης μπορείτε να έχετε ακόμα και μηδενική κατανάλωση, αν εκμεταλλευτείτε τη μπαταρία και την ανάκτηση που πραγματοποιεί το σύστημα. Εδώ να αναφέρουμε πως το επίπεδο ανάκτησης καθορίζεται αυτόματα, μέσω επεξεργασίας δεδομένων που παρέχονται από κάμερες και αισθητήρες ραντάρ. Έτσι θα είναι εντονότερο αν έχετε κοντά σας άλλο όχημα. Εναλλακτικά πάντως υπάρχουν και δύο σταθερές επιλογές μέσω του μενού.

Από εκεί και πέρα προσοχή θέλει στον αυτοκινητόδρομο, με την κατανάλωση σε σταθερή πορεία να γυροφέρνει στα 6 λτ./100 χλμ., αλλά αν επιλέξετε να φορτίζεται συγχρόνως η μπαταρία, το νούμερο φτάνει εύκολα στα 10 λτ./100 χλμ.. 

Αν το θελήσεις σε κολλάει στο κάθισμα
Αν πάλι σε νοιάζουν οι επιδόσεις τότε η plug-in Octavia θα σου προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία. Επιλέγοντας την επιλογή «Sport» έχετε διαθέσιμη τη μέγιστη ισχύ των 204 PS (όπως και στο kickdown) και με τη βύθιση του γκαζιού η απόκριση είναι άμεση και οι επιδόσεις καυτές. Τα νούμερα δεν ψεύδονται, 3,3 δλ. για το 30-80 χλμ./ώρα, όσα και για το 60-100, ενώ ένα δλ. περισσότερο θα χρειαστείτε για το 80-120 χλμ./ώρα. 

Σε κάθε περίπτωση πάντως τα χαρακτηριστικά του συνόλου είναι πολιτισμένα, ενώ και η εναλλαγή ανάμεσα στους δύο κινητήρες γίνεται ομαλά κα αρκετά ήσυχα.

Ανετη παρά το επιπλέον βάρος  
Στο δρόμο η Octavia PHEV, παρά τα σχεδόν 300 επιπλέον κιλά συγκριτικά με την βενζινοκίνητη 1,5 TSI διατηρεί τα πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιοτικής κύλισης. Οι μηχανικοί της Skoda επέλεξαν να εξοπλίσουν τη συγκεκριμένη έκδοση με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, για την καλύτερη διαχείριση του έξτρα βάρους. 

Έτσι εξακολουθεί να πατάει στιβαρά στο δρόμο και χωρίς να κλονίζετε, ενώ παράλληλα στις στροφές, εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά. Σίγουρα είναι αισθητό το έξτρα βάρος, αλλά οι πολλαπλοί σύνδεσμοι και το άπλωμα των διαστάσεων κάνει τις όποιες αντιδράσεις προοδευτικές. Πιο εμφανές γίνεται το βάρος σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, όπου δεν παρουσιάζει την αποτελεσματικότητα των συμβατικών εκδόσεων.

Η γνώμη μας 
Η νέα Octavia iV διατηρώντας τις παραδοσιακές αξίες του μοντέλου, όπως η ευρυχωρία, η πρακτικότητα και η άνεση στο δρόμο, καταφέρνει συγχρόνως να προσφέρει πολύ χαμηλές τιμές κατανάλωσης. Αν ανήκετε στην πλειοψηφία των οδηγών που κινούνται κατά βάση εντός πόλης θα δείτε μεγάλη διαφορά στην τσέπη σας. Αν είστε εταιρικός χρήστης, η Octavia phev παίζει δυνατά στις κορυφαίες διαθέσιμες επιλογές.   

+ Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής και εικόνα καμπίνας, κινητήρας-κιβώτιο, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Υψηλό τούνελ μετάδοσης, εργονομία infotainment, απόσβεση εγκάρσιων ανωμαλιών

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ETRANSIT VS ESPRINTER
test center