Ο 1,5 TSI σβήνει τελείως με την παραμικρή ευκαιρία όταν σηκώνει το πόδι από το γκάζι και το αυτοκίνητο ρολάρει ελεύθερα. Έτσι, η μέση κατανάλωση παραμένει γύρω από τα 8 λτ./100 χλμ..
O γνωστός 4κύλινδρος, turbo, 1,5 TSI βενζινοκινητήρας των 1.500 κ.εκ, που είχαμε δοκιμάσει και στην Octavia με το χειροκίνητο κιβώτιο, εδώ στο μοντέλο δοκιμής συνδυάζεται με mild-hybrid σύστημα, μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και φυσικά μια μίζα-γεννήτρια και ιμάντα που συνδέει το ηλεκτρικό μοτέρ με τον στροφαλοφόρο άξονα. Αν και ακουστικά δείχνει να πιέζεται, στην πράξη η δύναμη του κινητήρα (150 ίπποι και 250 Nm ροπής) είναι επαρκής για να κινήσει ζωηρά την Octavia (0-100 σε 8,5 δλ, 60-100 σε 4,3 δλ και 80-120 σε 5,5 δλ.). Το καλύτερο πρόσωπό του ο κινητήρας το δείχνει στις μεσαίες στροφές με ικανά αποθέματα ροπής. Μια υποψία υστέρηση απόκρισης χαμηλά καλύπτεται αριστοτεχνικά τόσο από την ηλεκτρική χείρα βοηθείας, όσο και από το στάνταρ 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο είναι γρήγορο και ομαλό, αλλά έχει μια τάση να ανεβάσει γρήγορα σχέσεις για καλύτερη οικονομία.
Θεωρητικά, το υβριδικό σύστημα υποβοηθά τον 1,5 TSI στο ξεκίνημα, αλλά στην πράξη κάτι τέτοιο δε γίνεται αντιληπτό. Αντιθέτως, αντιλαμβάνεσαι πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σβήνει τελείως με την παραμικρή ευκαιρία όταν σηκώνει το πόδι από το γκάζι και το αυτοκίνητο ρολάρει ελεύθερα, ενώ η επανεκκίνηση γίνεται άμεσα, χωρίς κανένα θόρυβο ή κραδασμό. Έτσι, η μέση κατανάλωση παραμένει γύρω από τα 8 λτ./100 χλμ., όταν στην χειροκίνητη Octavia χωρίς ήπια υβριδικό σύστημα ήταν περίπου 0,3 λτ./100 χλμ. χειρότερη και μάλιστα με ηπιότερες επιδόσεις (0-100 σε 9,1 δλ, 60-100 με 4η σε 7,1 δλ και 80-120 με 5η σε 9,4 δλ.). Καλύτερη οικονομία καταφέρνει η ήπια υβριδική Octavia στην πόλη, όπου με 8,8 λτ./100 χλμ. είναι 0,6 λτ./100 χλμ. καλύτερη από τη χειροκίνητη «βενζινάρα». Με 122 γρ.CO2/100 χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και φυσικά έχει ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο της Αθήνας.