Όπως όλες οι εκδόσεις, έτσι και η ήπια υβριδική Octavia διαθέτει ένα πολύ ποιοτικό ταμπλό με χρήση μαλακού υλικού στο πάνω μέρος του και προσεκτική επιλογή υλικών ακόμα και στις λεπτομέρειες.
Η Skoda επέλεξε την Octavia να γίνει το πρώτο ήπια υβριδικό μοντέλο της και όχι άδικα μιας και το μεγάλο οικογενειακό της τσέχικης φίρμας είναι ένα από τα πιο βαριά χαρτιά της έχοντας σπουδαία εμπορική καριέρα. Στην τελευταία μεταξύ άλλων έχει συμβάλει και η ευρεία γκάμα εκδόσεων κινητήρα με συστήματα κίνησης βενζίνης, diesel (μόνο 2λιτρο πλέον), φυσικού αερίου (CNG), αλλά και plug-in βριδικό. Αυτή που έλλειπε ουσιαστικά ήταν η ήπια υβριδική τεχνολογία (e-TEC στη γλώσσα της Skoda), η οποία και προστέθηκε διαθέσιμη σε δύο κινητήρες: τον 1,0 TSI των 110 ίππων και τον 1,5 ΤSI των 150 ίππων. Εμείς δοκιμάζουμε την top εκδοχή σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που είναι και το μόνο διαθέσιμο.
Εντελώς minimal ο by-wire επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου με τις εναλλαγές των σχέσεων στη χειροκίνητο λειτουργία να γίνονται αποκλειστικά από τα paddles στο τιμόνι.
Η ήπια υβριδική Skoda Octavia Grand Coupe των 150 ίππων είναι διαθέσιμη από το επίπεδο εξοπλισμού Ambition, το οποίο μεταξύ άλλων χαρακτηρίζεται από όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, cruise control, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, ηχοσύστημα με 8 ηχεία, jumbo box ανάμεσα στα καθίσματα κ.ά.. με την τιμή να ορίζεται στα 28.700 ευρώ (27.600 ευρώ η μη εξηλεκτρισμένη χειροκίνητη έκδοση 1,5 TSI των 150 ίππων). Για την κορυφαία έκδοση Style, που προσφέρει μεταξύ άλλων 17άρες ζάντες, φιμέ πίσω τζάμια, ψηφιακό πίνακα οργάνων, 10άρα οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας με navigation, αυτόματα φώτα και νίκελ λεπτομέρειες, κοστίζει από 30.600 ευρώ (29.500 ευρώ η χειροκίνητη συμβατική έκδοση). Στα συν η πρόσφατη κίνηση της ελληνικής αντιπροσωπείας για επέκταση της εγγύησης από τα 2 στα 4 χρόνια.