ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

15.677 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά Skoda Octavia 1,5 TSI e-TEC
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo, mhev 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-3.500
Start/Stop NAI
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,5
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,4
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 229
Βάρος (κιλά)* 1.372
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5,4
Μέση δοκιμής 8,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 122
Ρεζερβουάρ (λτ.) 45
*&&&&εργοστασιακές τιμές, τα στοιχεία σε παρένθεση αφορούν τη χρήση βενζίνης
Εξοπλισμός - τιμή Skoda Octavia 1,5 TSI e-TEC
ESP *
Αυτόματο φρενάρισμα *
Αερόσακοι 7
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση */Ο
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (αυτόματος 2ζωνικός)
Ηχοσύστημα/οθόνη */έγχρωμη αφής 10'' με κάμερα όπισθεν
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου * 16 ιντσών
Προβολείς/Φώτα ομίχλης LED/LED
Εγγύηση μηχανικών μερών 4 χρόνια
Έκδοση Ambition
Tιμή (από) 28.700
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Skoda Octavia 1,5 TSI e-TEC
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,0
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.543/1.535
Στροφές τιμονιού 2,5
Κύκλος στροφής (μ.) 11,1
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,5/67,6
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/55 R17
Διαστάσεις (χλστ.) Skoda Octavia
Κεφάλι οδηγού 98
Κεφάλι πίσω 58
Πλάτος εμπρός 1.410
Πλάτος πίσω 1.368
Πόδια πίσω 175
Χώρος αποσκευών (λτ.) 600
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.689x1.829x1.470
Μεταξόνιο 2.686
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Skoda Octavia Grand Coupe 1,5 TSI e-TEC με 150 άλογα
Σελίδα 2Και πάλι value for money, από 28.700 ευρώ
Σελίδα 3 Κινητήρας-Επιδόσεις: Το ίδιο σβέλτος, αλλά πιο οικονομικός
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ακόμα πιο άνετη και ποιοτική στην κύλιση.
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
skoda