Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε 15.957 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2024) Τεχνικά χαρακτηριστικά Skoda Octavia 1,5 TSI e-TEC Κινητήρας* Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498 Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16 Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo, mhev 48V Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/5.000-6.000 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-3.500 Start/Stop NAI Eπιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,5 60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,4 80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,5 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 229 Βάρος (κιλά)* 1.372 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση εργοστασιακή WLTP 5,4 Μέση δοκιμής 8,1 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 122 Ρεζερβουάρ (λτ.) 45 *&&&&εργοστασιακές τιμές, τα στοιχεία σε παρένθεση αφορούν τη χρήση βενζίνης Εξοπλισμός - τιμή Skoda Octavia 1,5 TSI e-TEC ESP * Αυτόματο φρενάρισμα * Αερόσακοι 7 Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ */* Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση */Ο Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */* Κλιματισμός * (αυτόματος 2ζωνικός) Ηχοσύστημα/οθόνη */έγχρωμη αφής 10'' με κάμερα όπισθεν Cruise control * Ζάντες αλουμινίου * 16 ιντσών Προβολείς/Φώτα ομίχλης LED/LED Εγγύηση μηχανικών μερών 4 χρόνια Έκδοση Ambition Tιμή (από) 28.700 *: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Skoda Octavia 1,5 TSI e-TEC Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι Πίσω φρένα Δίσκοι 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,0 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.543/1.535 Στροφές τιμονιού 2,5 Κύκλος στροφής (μ.) 11,1 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,5/67,6 Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/55 R17 Διαστάσεις (χλστ.) Skoda Octavia Κεφάλι οδηγού 98 Κεφάλι πίσω 58 Πλάτος εμπρός 1.410 Πλάτος πίσω 1.368 Πόδια πίσω 175 Χώρος αποσκευών (λτ.) 600 ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.689x1.829x1.470 Μεταξόνιο 2.686 *Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών< Προηγούμενη σελίδα Επόμενη σελίδα >Σελίδα 1Δοκιμή: Skoda Octavia Grand Coupe 1,5 TSI e-TEC με 150 άλογαΣελίδα 2Και πάλι value for money, από 28.700 ευρώΣελίδα 3 Κινητήρας-Επιδόσεις: Το ίδιο σβέλτος, αλλά πιο οικονομικόςΣελίδα 4Στο δρόμο: Ακόμα πιο άνετη και ποιοτική στην κύλιση. Σελίδα 5Η γνώμη μαςΣελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά