Τρίτο θετικό στοιχείο για το οποίο διακρίνεται το Skoda Scala είναι οπωσδήποτε η ευρυχωρία και η άνεση που προσφέρει σε επιβάτες και αποσκευές. Συγκεκριμένα, στο πίσω κάθισμα θα καθίσουν άνετα 3 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 467 λίτρων είναι κορυφαίος για την κατηγορία και θα χαροποιήσει τον οικογενειάρχη με 2 ή 3 παιδιά. Επίσης, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Skoda, έτσι και αυτό διαθέτει simply clever εργονομικές λύσεις οι οποίες βελτιώνουν την εργονομία και κάνουν πιο ευχάριστη τη διαβίωση (π.χ. μας άρεσε ο πάτος διπλής όψης στο πόρτ-μπαγκάζ με μοκέτα από τη μια μεριά και λάστιχο από την άλλη).
Στην ευχάριστη διαβίωση συμβάλλει και το εσωτερικό με την σχεδίαση και την ποιότητα, αφού αφενός είναι επενδυμένο με αρκετό μαλακό υλικό, αφετέρου είναι μοντέρνο και με μια μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο (Bolero 8 - έκδοση Style) που κερδίζει τις εντυπώσεις ως προς το μέγεθος και το λειτουργικό της. Θύρες USB θα βρείτε μόνο Type C.
Ρε παιδιά τι κακό είναι αυτό;;;!!! Με έναν συγκεκριμένο κινητηρα ΜΟΝΟ αυτόματο κιβώτιο;;;; Ρε φίλε εγώ δεν θέλω...δεν γουστάρω αυτόματο....γιατί εμένα με αποκλείεις;;;;γιατί;;; Και το κακό γίνει να γίνει ακόμα και με τις κορυφεες εκδόσεις κινητήρων.. π.χ 1200cc 100 άλογα... Και 130 άλογα μόνο με αυτοματο. Γιατί ρε φίλε;;; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΜΑΤΟ...πως το λένε.;;!! Μήπως το κάνεις για να μου τα πάρεις σε ενδεχόμενη βλάβη 2πλα και 3πλα;;;!!! Το scala με μιας καλής κλιμάκωσης 6αρι θα γαζωνε...και σε επιδώσεις και σε κατανάλωση.... Εκτός αυτού....είναι λίγο τσιμπημενη τιμή;;;;
"Δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο" με 0-100 σε 10 δευτερόλεπτα... θα έπρεπε να έχει επιδόσεις 8 και 7 δευτερόλεπτα; Αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο οικογενειακό, που τα 10 δεύτερα είναι υπεραρκετά για να το χαρακτηρίσουν γρήγορο για τους περισσότερους οδηγούς. Οι επιταχύνσεις εν κινήσει δε (ρεπρίζ) είναι το ατού που σβήνει όλα τ' άλλα (και πολύ σημαντικότερο και χρηστικό στοιχείο από ένα 0-100). Τα φρένα στα 35 μέτρα, διαβάζοντας παρουσιάσεις εδώ, σίγουρα το κατατάσσουν στα καλύτερα, και μιλάμε για οικογενειακό (το τονίζω πάλι). Ιδανικό επίσης για επαγγελματικό. Και τα 470 έξτρα, ναι, προσωπικά θα τα έδινα.
Ρε παιδιά τι κακό είναι αυτό;;;!!! Με έναν συγκεκριμένο κινητηρα ΜΟΝΟ αυτόματο κιβώτιο;;;; Ρε φίλε εγώ δεν θέλω...δεν γουστάρω αυτόματο....γιατί εμένα με αποκλείεις;;;;γιατί;;; Και το κακό γίνει να γίνει ακόμα και με τις κορυφεες εκδόσεις κινητήρων.. π.χ 1200cc 100 άλογα... Και 130 άλογα μόνο με αυτοματο. Γιατί ρε φίλε;;; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΜΑΤΟ...πως το λένε.;;!! Μήπως το κάνεις για να μου τα πάρεις σε ενδεχόμενη βλάβη 2πλα και 3πλα;;;!!! Το scala με μιας καλής κλιμάκωσης 6αρι θα γαζωνε...και σε επιδώσεις και σε κατανάλωση.... Εκτός αυτού....είναι λίγο τσιμπημενη τιμή;;;;
"Δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο" με 0-100 σε 10 δευτερόλεπτα... θα έπρεπε να έχει επιδόσεις 8 και 7 δευτερόλεπτα; Αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο οικογενειακό, που τα 10 δεύτερα είναι υπεραρκετά για να το χαρακτηρίσουν γρήγορο για τους περισσότερους οδηγούς. Οι επιταχύνσεις εν κινήσει δε (ρεπρίζ) είναι το ατού που σβήνει όλα τ' άλλα (και πολύ σημαντικότερο και χρηστικό στοιχείο από ένα 0-100). Τα φρένα στα 35 μέτρα, διαβάζοντας παρουσιάσεις εδώ, σίγουρα το κατατάσσουν στα καλύτερα, και μιλάμε για οικογενειακό (το τονίζω πάλι). Ιδανικό επίσης για επαγγελματικό. Και τα 470 έξτρα, ναι, προσωπικά θα τα έδινα.