Περνώντας στο ζουμί της υπόθεσης, δηλαδή στον συνδυασμό «κινητήρας 1,6 TDI – κιβώτιο DSG7» έχουμε να πούμε πως αυτός αφήνει πολύ θετικές εντυπώσεις.
Αναφορικά με τις επιδόσεις σίγουρα τα 116 άλογα του TDI δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ.), όμως τα 250 Nm ροπής συμβάλλουν ώστε να επιτύχεις καλές ρεπρίζ (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,1 και 6,8 δλ. αντίστοιχα) και να ταξιδέψεις με άνεση στον αυτοκινητόδρομο. Επίσης, ο κινητήρας ικανοποιεί με την γραμμικότητα της απόδοσης, ενώ από πλευράς θορύβου ένας μικρός θόρυβος και κροτάλισμα υπάρχουν, παρόλα αυτά δεν γίνονται ενοχλητικοί.
Για το κιβώτιο από την άλλη δεν έχουμε να σημειώσουμε κάτι καινούριο μιας και αυτό έχει δοκιμαστεί σε υπόλοιπες εφαρμογές του γερμανικού γκρουπ. Είναι λοιπόν αρκετά ομαλό και γρήγορο σε γενικές γραμμές, ενώ ελάχιστα πιο σβέλτο θα θέλαμε το κατέβασμα στο kich-down. Επιπλέον, δεν μας έλειψαν τα paddles πίσω από το τιμόνι, ενώ στα συν ότι συνεργάζεται άριστα με τον κινητήρα και δεν αφήνει να δείξει αυτός πουθενά σημάδια διστακτικότητας.
Συνεχίζοντας με την κατανάλωση, όπως αναφέραμε και στην αρχή της δοκιμής, αυτή ανήκει στα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου αφού στον αυτοκινητόδρομο και με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα κινείσαι καίγοντας κάτω από 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ συνδυαστικά το trip δεν θα δείξει πάνω από 6,5 λτ./100 χλμ. (σ.σ. όπως φαίνεται στην πράξη, βοηθάει που έχει δύο τελικές σχέσεις μετάδοσης). Αν μάλιστα υπήρχε και ένα πρόγραμμα επιλογής προφίλ οδήγησης -θα το θέλαμε- τα πράγματα ίσως ήταν ακόμη καλύτερα είτε κυνηγούσες την κατανάλωση, είτε τις επιδόσεις.
Ρε παιδιά τι κακό είναι αυτό;;;!!! Με έναν συγκεκριμένο κινητηρα ΜΟΝΟ αυτόματο κιβώτιο;;;; Ρε φίλε εγώ δεν θέλω...δεν γουστάρω αυτόματο....γιατί εμένα με αποκλείεις;;;;γιατί;;; Και το κακό γίνει να γίνει ακόμα και με τις κορυφεες εκδόσεις κινητήρων.. π.χ 1200cc 100 άλογα... Και 130 άλογα μόνο με αυτοματο. Γιατί ρε φίλε;;; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΜΑΤΟ...πως το λένε.;;!! Μήπως το κάνεις για να μου τα πάρεις σε ενδεχόμενη βλάβη 2πλα και 3πλα;;;!!! Το scala με μιας καλής κλιμάκωσης 6αρι θα γαζωνε...και σε επιδώσεις και σε κατανάλωση.... Εκτός αυτού....είναι λίγο τσιμπημενη τιμή;;;;
"Δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο" με 0-100 σε 10 δευτερόλεπτα... θα έπρεπε να έχει επιδόσεις 8 και 7 δευτερόλεπτα; Αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο οικογενειακό, που τα 10 δεύτερα είναι υπεραρκετά για να το χαρακτηρίσουν γρήγορο για τους περισσότερους οδηγούς. Οι επιταχύνσεις εν κινήσει δε (ρεπρίζ) είναι το ατού που σβήνει όλα τ' άλλα (και πολύ σημαντικότερο και χρηστικό στοιχείο από ένα 0-100). Τα φρένα στα 35 μέτρα, διαβάζοντας παρουσιάσεις εδώ, σίγουρα το κατατάσσουν στα καλύτερα, και μιλάμε για οικογενειακό (το τονίζω πάλι). Ιδανικό επίσης για επαγγελματικό. Και τα 470 έξτρα, ναι, προσωπικά θα τα έδινα.
Ρε παιδιά τι κακό είναι αυτό;;;!!! Με έναν συγκεκριμένο κινητηρα ΜΟΝΟ αυτόματο κιβώτιο;;;; Ρε φίλε εγώ δεν θέλω...δεν γουστάρω αυτόματο....γιατί εμένα με αποκλείεις;;;;γιατί;;; Και το κακό γίνει να γίνει ακόμα και με τις κορυφεες εκδόσεις κινητήρων.. π.χ 1200cc 100 άλογα... Και 130 άλογα μόνο με αυτοματο. Γιατί ρε φίλε;;; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΜΑΤΟ...πως το λένε.;;!! Μήπως το κάνεις για να μου τα πάρεις σε ενδεχόμενη βλάβη 2πλα και 3πλα;;;!!! Το scala με μιας καλής κλιμάκωσης 6αρι θα γαζωνε...και σε επιδώσεις και σε κατανάλωση.... Εκτός αυτού....είναι λίγο τσιμπημενη τιμή;;;;
"Δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο" με 0-100 σε 10 δευτερόλεπτα... θα έπρεπε να έχει επιδόσεις 8 και 7 δευτερόλεπτα; Αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο οικογενειακό, που τα 10 δεύτερα είναι υπεραρκετά για να το χαρακτηρίσουν γρήγορο για τους περισσότερους οδηγούς. Οι επιταχύνσεις εν κινήσει δε (ρεπρίζ) είναι το ατού που σβήνει όλα τ' άλλα (και πολύ σημαντικότερο και χρηστικό στοιχείο από ένα 0-100). Τα φρένα στα 35 μέτρα, διαβάζοντας παρουσιάσεις εδώ, σίγουρα το κατατάσσουν στα καλύτερα, και μιλάμε για οικογενειακό (το τονίζω πάλι). Ιδανικό επίσης για επαγγελματικό. Και τα 470 έξτρα, ναι, προσωπικά θα τα έδινα.