Τέλος, όσον αφορά την συμπεριφορά του μοντέλου στο δρόμο, και αυτή η έκδοση του Scala δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες που έχουμε δοκιμάσει. Μας αρέσει η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση γιατί απορροφά τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, θα θέλαμε ωστόσο ένα πιο βαρύ τιμόνι, λιγότερες κλίσεις και ελάχιστα χαμηλότερο θόρυβο κατά την κύλισή του. Σε κάθε περίπτωση το μοντέλο θα καλύψει τις ανάγκες του μέσου οικογενειάρχη.
Η άποψή μας
Diesel, αυτόματο, σε καλή τιμή και με μεγάλους χώρους. Τo Scala φλερτάρει με αυτά τα χαρακτηριστικά τον οικογενειάρχη και αφήνει στην άκρη την όποια απουσία οδηγικού ενδιαφέροντος.
Ρε παιδιά τι κακό είναι αυτό;;;!!! Με έναν συγκεκριμένο κινητηρα ΜΟΝΟ αυτόματο κιβώτιο;;;; Ρε φίλε εγώ δεν θέλω...δεν γουστάρω αυτόματο....γιατί εμένα με αποκλείεις;;;;γιατί;;; Και το κακό γίνει να γίνει ακόμα και με τις κορυφεες εκδόσεις κινητήρων.. π.χ 1200cc 100 άλογα... Και 130 άλογα μόνο με αυτοματο. Γιατί ρε φίλε;;; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΜΑΤΟ...πως το λένε.;;!! Μήπως το κάνεις για να μου τα πάρεις σε ενδεχόμενη βλάβη 2πλα και 3πλα;;;!!! Το scala με μιας καλής κλιμάκωσης 6αρι θα γαζωνε...και σε επιδώσεις και σε κατανάλωση.... Εκτός αυτού....είναι λίγο τσιμπημενη τιμή;;;;
"Δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο" με 0-100 σε 10 δευτερόλεπτα... θα έπρεπε να έχει επιδόσεις 8 και 7 δευτερόλεπτα; Αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο οικογενειακό, που τα 10 δεύτερα είναι υπεραρκετά για να το χαρακτηρίσουν γρήγορο για τους περισσότερους οδηγούς. Οι επιταχύνσεις εν κινήσει δε (ρεπρίζ) είναι το ατού που σβήνει όλα τ' άλλα (και πολύ σημαντικότερο και χρηστικό στοιχείο από ένα 0-100). Τα φρένα στα 35 μέτρα, διαβάζοντας παρουσιάσεις εδώ, σίγουρα το κατατάσσουν στα καλύτερα, και μιλάμε για οικογενειακό (το τονίζω πάλι). Ιδανικό επίσης για επαγγελματικό. Και τα 470 έξτρα, ναι, προσωπικά θα τα έδινα.
Ρε παιδιά τι κακό είναι αυτό;;;!!! Με έναν συγκεκριμένο κινητηρα ΜΟΝΟ αυτόματο κιβώτιο;;;; Ρε φίλε εγώ δεν θέλω...δεν γουστάρω αυτόματο....γιατί εμένα με αποκλείεις;;;;γιατί;;; Και το κακό γίνει να γίνει ακόμα και με τις κορυφεες εκδόσεις κινητήρων.. π.χ 1200cc 100 άλογα... Και 130 άλογα μόνο με αυτοματο. Γιατί ρε φίλε;;; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΜΑΤΟ...πως το λένε.;;!! Μήπως το κάνεις για να μου τα πάρεις σε ενδεχόμενη βλάβη 2πλα και 3πλα;;;!!! Το scala με μιας καλής κλιμάκωσης 6αρι θα γαζωνε...και σε επιδώσεις και σε κατανάλωση.... Εκτός αυτού....είναι λίγο τσιμπημενη τιμή;;;;
"Δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο" με 0-100 σε 10 δευτερόλεπτα... θα έπρεπε να έχει επιδόσεις 8 και 7 δευτερόλεπτα; Αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο οικογενειακό, που τα 10 δεύτερα είναι υπεραρκετά για να το χαρακτηρίσουν γρήγορο για τους περισσότερους οδηγούς. Οι επιταχύνσεις εν κινήσει δε (ρεπρίζ) είναι το ατού που σβήνει όλα τ' άλλα (και πολύ σημαντικότερο και χρηστικό στοιχείο από ένα 0-100). Τα φρένα στα 35 μέτρα, διαβάζοντας παρουσιάσεις εδώ, σίγουρα το κατατάσσουν στα καλύτερα, και μιλάμε για οικογενειακό (το τονίζω πάλι). Ιδανικό επίσης για επαγγελματικό. Και τα 470 έξτρα, ναι, προσωπικά θα τα έδινα.